7 dagen na ei bijna posi ovutest??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sheila82, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Mijn ovutest van vandaag lijkt op die eerste ovutest van jou...hetzelfde....(bovenste ovutest van jou, Loki)

2. nadija

nadija Actief lid

8 jun 2010
    156
    0
    16
    fulltime mama
    ik woon in belgie
    Sheila : ik heb die ovutest op dag 12 na eisprong , ja die streep is echt opvallend !!!! nooit zo donker gehad ik heb die in mijn album geplaatst maar niet duidelijk als in het echte !!! maar toch , als ik die vergelijk met de ovutest( voor mijn ei op 09/06) er is wel een groot verschil !!! , en ik heb wel een hele vroege eisprong gehad al op dag 5 van mijn cyclus ( raar hé !!) , maar ik ben zeker dat die al geweest is ( po. ovulatietest , buikpijn , cervix slijm enz...) dus eigenlijk zit ik nu op dag 15 na mijn ei !! maar ik zal maar afwachten met een z.test :) , en ik vind ook de foto's van LOKI09 zeer duidelijk ( met die ovulatietesten ...) idd het blijft erg spannend , en ik heb nog wat andere verhalen gelezen en de meeste waren zwanger na een po. ovutest , dus wie weet , laat me iets weten ik ben zeer benieuwd !!! ik zal je ook iets laten weten :) , succes , SPANNNNNNNEND .....

3. Sheila82

Nadija: jij moet echt een zw test doen hoor, kan bijna niet anders dan dat je gewoon zwanger bent!!Je ovutest knalt echt!!!Wow, zo spannend zeg!!Ook omdat je 15 dagen na je ei zit....denk dat jij met middagurine al mooi posi gaat testen!!

Ik heb vanmorgen alleen een ovutest gedaan, deze gaf hetzelfde resultaat als gisteren aan...dus weet het niet hoor...
    al blijft het een feit dat ik normaal ver voor mn ei of na mn ei alleen maar een heeeeel vaag 2e streepje heb en niet zo'n duidelijke....
    ik denk cdat ik dan niet zwanger ben..maar zit ook nog maar op 8 dpo ..ds kan nog alle kanten op..ben wel benieuwd!
    Ik vind het voor jou helemaal spannend hoor, je ovutest knalt!!hoeveel dagen heb je nu die posi ovutest???

ik zal voor je duimen!!!

4. nadija

nadija Actief lid

8 jun 2010
    156
    0
    16
    fulltime mama
    ik woon in belgie
    Sheila : ik heb die ovu-test al 4 dagen , ik heb die op dag 12 na mijn eisprong gedaan , het is echt spannend ik weet het pfffff , en voor jou ook ! het blijft spannend eigenlijk zo ver ben je nog niet !! de innesteling is pas gebeurt , dus SPANNNNNEND , als ik een test doe zal ik het zeker laten weten , veel succes voor je , en ik duim ook voor je ........ liefs xx

5. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Houden jullie de nieuwsgierige onder ons op de hoogte?:D Succes meiden!!

6. Sheila82

Nadija: heb je al een idee wanneer je wilt gaan testen??

ik zit idd nog maar op 8 dagen na mn ei dus nog wel vroeg he..kan nog alle kanten op hierzo....

Memyself: Dankje!!

7. nadija

nadija Actief lid

8 jun 2010
    156
    0
    16
    fulltime mama
    ik woon in belgie
    Bedankt MeMysel we houden jullie op de hoogte ;)

Sheila , il wil pas testen op dag van NOD , dus das nog 6/7 dagen pfffff best nog lang , ik heb geen testen in huis , ik heb wel een apotheek hier maar die hebben alleen testen van Predictor en ik heb daar slechte ervaring mee .... spijtig dat ik geen ovu-testen niet meer heb ... anders had ik die wel gebruikt :)
    ik geloof dat jij ook ongeveer gaat testen na 5/6 dagen of gaat je dat eerder doen ? in ieder geval successsssssss :)

8. Sheila82

Patje: je hebt de link van een banner geplaatst? in heel veel topics zie ik?
    Misschien foutje?

Hier: de ovutest is niet donkerder, lijkt zelfs lichter..dus weet niet wat er met die andere testen was, vind het maar raar hoor..
    heb wel een zw test gedaan (heb er teveel liggen denk ik, zucht...) maar is nga.
    zit nu 9 dpo...

dus voor mij niet zwanger denk ik deze ronde.

hoop op goed nieuws van nadija!

9. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Hé wat balen Sheila dat de uitslag negatief was...Ook al kan het natuurlijk nog alle kanten op.

Nadija ik ben ook erg benieuwd!

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    sheila 9dpo was mijn test ook nog nega hoor, pas 11 dpo heb ik licht posi getest, dus er is nog hoop meid!

11. Sheila82

Thalia: ja, beetje balen maarja, zo flink klussen we nog niet,zijn net bezig :D
    Hoop dat jij dadelijk ook zwanger bent meid!!

Trishka: dank je!Het kan idd nog alle kanten op maar bij mn andere zwangerschappen teste ik al vroeg posi..maarja,kan nu anders zijn..denk dat het niet raak is maar we wachten af!
    Jij super gefeliciteerd meid!!Vind het echt leuk voor je!!Hoop dat je er lekker van kunt genieten, al begrijp ik dat het spannend is.

Liefs

Nadija: we horen het wel als je nieuws hebt!

12. nadija

nadija Actief lid

8 jun 2010
    156
    0
    16
    fulltime mama
    ik woon in belgie
    Sheila en Thalia bedankt , ik hoop ook dat jullie positief gaan testen ;) ik duim voor jullie :)
    Sheila , je bent maar op dag 9 van je eisprong , dus het is eigenlijk nog te vroeg om te testen met een z.test , en die ovu-test ; daar moet je niet veel aan denken; er zijn ook veel meiden die echt een donker test streep( met ovu-testen) hebben gehad en na een paar dagen waren ze ongesteld ;) het blijft spannnnend .
    En Thalia , wanneer gaat je beginnen met testen ??? successsss

13. nadija

nadija Actief lid

8 jun 2010
    156
    0
    16
    fulltime mama
    ik woon in belgie
    En Loki09 , jij hebt heel duidelijke testen !! erg bedankt :) veel meiden kunnen daar gebruik van maken ;) dan weten ze ongeveer wanneer dat ze kunnen beginnen met testen .

14. nadija

nadija Actief lid

8 jun 2010
    156
    0
    16
    fulltime mama
    ik woon in belgie
    Hallo dames , ik wou even zeggen dat bij mij alles afneemt , ik had vorige week alle symptomen van een zwangerschap ( gevoelige borsten , steken , misselijk , duizelig , moe , een vette positieve ovu-test...) maar de laatste dagen heb ik heel weinig klachten !! En nog iets , als ik koppijn heb dan weet ik zeker dan ik ongesteld ga worden , dus ik heb vandaan een test gedaan , en die was negatief ... ik denk dat ik een probleem heb met mijn eisprong , die heb ik zo vroeg ( op dag 5/6 van mijn cyclus ) ...
    Ik hoor het nog van jullie wel , sheila en thalia succes met testen .....;)

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    euh.. Nadja.. weet je wel zeker dat je je eisprong hebt zo vroeg?? zou eerder denken dat je juist je eisprong had met een posi ovutest en al die klachten.. dat klinkt eerder als ovulatie.. en op dag 5/6 is wel erg vroeg hoor.. je leest wel eens van dag 10 en zelfs heul af en toe op dag 7, maar daar voor is het eigenlijk onmogelijk (voor wat al niet mogelijk is he..;) )

Hoezo meen je dat je zo vroeg je ei hebt?? gewoon nieuwsgierigheid hoor....

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Even off topic hoor: Trishka, wat een prachtige foto heb jij bij je naam staan, ben er helemaal ontroerd van!! Moest ik even kwijt, sorry voor het inbreken!

Ik heb wel meteen een vraagje: ik had woensdag een licht positieve ovutest (die ik gebruikte als zw.test, want ei is allang geweest) maar heb altijd een licht streepje overigens. Maar nu vandaag is dat streepje ineens een stuk donkerder! Nog lang niet zo donker als controlestreep, maar wel zeer duidelijk aanwezig! Nu moet ik er even bij zeggen dat mijn banner niet klopt, want dat ik 4 dagen eerder ei had, dus vandaag is NOD. Zou het iets kunnen betekenen of kan je meer LH hebben als je ongesteld moet worden? We zijn al zolang bezig en hebben al zo vaak een teleurstelling te verwerken gehad, dat ik nergens meer op durf te hopen! Ik heb namelijk zo'n lijf wat graag nept ;)

17. nadija

nadija Actief lid

8 jun 2010
    156
    0
    16
    fulltime mama
    ik woon in belgie
    Ichtus , ik ben 1000% zeker dat mijn eisprong op dag 5/6 geweest is. ik had een dag ervoor ( dus op dag 4 van mijn cyclus )een positieve ovutatie test . dus dat betekend dat mijn ei geweest is en nog iets , je kunt toch niet een ei terug krijgen binnen 10/11 dagen in een cyclus !? of kan dat wel ?!

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Thanks voor t compliment..

Een ovutest kan wat zeggen over een zwangerschap maar t hoeft niet.. heb je een zwangerschapstest in huis, anders morgenochtend als je nog niet ongi bent een testje wagen ;) ;) ?spannend meid!

19. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Nadije je weet wat ik al de hele tijd zeg he ;) , ei lijkt me te vroeg en een lf van 20 dagen heb ik echt nog nooit van gehoord .. wanneer was je tweede keer posi ovutest? misschien toch handig om vanaf de eerste dag van de volgende cylcus te gaan tempen, dan weet je t echt 100 % zeker meid! ovutesten zijn niet altijd 100 % betrouwbaar he..

Als je vragen hebt over tempen, wil ik je er wel mee helpen hoor, want nogmaals ik zou t supernar vinden voor je als jullie op de verkeerde momenten klussen..

Wel naar dat je test nega was meid, maar misschien nog te vroeg als je ei later is geweest hehehe(ik weet t ik ben eigenwijs ;) )

20. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Hi Nadija wat jammer dat je test negatief was meid. Ik hoop voor jullie dat het de volgende ronde dan raak zal zijn!

Ik ga dinsdagochtend de 1 e test doen, dat is 5 dagen voor NOD. Ik heb de mat care ultra test die meet vanaf 10 hcg (kv 25) dus ik ben benieuwd, maar we rekenen nergens op omdat het nog zo vroeg is om te testen, maar super spannend vinden we het wel!

Deel Deze Pagina