Dank je Sheila Voor mij wordt het vanaf dinsdag heel erg spannend, want dan begin ik met testen en ik heb er een erg goed gevoel over maar zit je nu 5 dagen voor NOD? Want dan kan het nog steeds toch? Zo het is vandaag een super mooie dag, ik ben er vandoor! Veel plezier vandaag meiden
Bedankt trishka das heel lief van je . pfff ik weet het niet mee maar hoe komt dat die test po. was dan ??? Thalia , erg bedankt , ik heb het voorgevoel dat ik niet zwanger ben , door de borstvoeding is mijn cyclus in de war . en mijn eisprong ook . en nog veel succes met testen dinsdag , we wachten op een positieve test van u en van sheila , voor iedereen een fijne weekend )))
@Nadja.. volgens mij heb je idd niet 2x een eisprong.. soms wel een dubbele in 1 x, maar niet na elkaar...en ik ben t wel met Trishka eens.. een lf van 20 dagen kan wel overigens.. toevallig laatst nog over gelezen, maar komt heel zelden voor.. Ik denk dat tempen een uitkomst zal bieden... ovutesten zijn idd niet altijd betrouwbaar...buiten dat wordt altijd gezegd dat je pas met ovutesten moet beginnen iig een paar dagen na je menstruatie.. wat me logisch lijkt.. dag 10 bijv. misschien is je lh wel verhoogd tijdens je menstruatie.. geen idee hoor.. heb er verder niet zoveel verstand van...maar voor je eigen gemoedsrust zou een templijstje zekerheid bieden.. mocht t zo zijn dat je ei dus later is zou je m nu steeds missen....zou zo jammer zijn toch??? meid.. ZSUCCESZ.. ik zal voor je duimen dat je snel een knallende positieve Zw.test in handen hebt.. ben je van het eizoeken en streepjes turen verlost ...
Ik heb ze niet in huis maar ga ze zo maar wel even halen. Al ben ik zo bang dat ik weer tegen een witte test aan moet kijken...
Ichtus erg bedankt ik zal het zeker doen wat jullie zeggen , ik weet niet hoe het moet , tempen ??!! maar als ik mijn maandstonden heb zal ik daarmee beginnen ... succes met testen meiden , en nog een fijne weekend xxx
]Graag wil ik jullie meningen horen over deze onderwerp "Kosmo Ei " Behalve een normale eisprong zou je volgens de kosmobiologische vruchtbaarheid ook een tweede eisprong hebben. De normale eisprong vindt plaats tussen twee menstruaties. De tweede eisprong hang samen met de positie van de maan op de dag van je geboorte. Veel dingen in de natuur lopen synchroon met de cyclus van de maan. Het openen en sluiten van oesters bijvoorbeeld. En ook een zwangerschap duurt 280 dagen, oftewel precies 10 maanmaanden. In de jaren '50 ontdekte de Hongaarse arts dr. Eugen Jonas de kosmobiologische vruchtbaarheid. Op deze Duitse site kun je jouw kosmobiologische kalender berekenen.Berechnung zur Verhütung oder Empfängnis: Kosmobiologische Empfängnisplanung (Mondphasen-Zyklus) Dus bij mij klop het wel , want ik had een paar dagen ervoor een topic geplaatst met twee positieve ovu-testen , en idd der waren twee eisprongen , ene op dag 5 van mijn cyclus en de tweede op dag 16 van mijn cyclus ??? wat denken jullie hierover ???
Ik heb net even gekeken, maar ik geloof het bij mezelf niet zo.. er staat dat op 19-06 het einde van mn vruchtbare periode is, maar ik heb waarschijnlijk op 21-06 mn eisprong gehad.. maar moet ook zeggen dat ik het niet helemaal snap met die tijden enzo.
Wat bedoelde je hier mee dan?>> Dus bij mij klop het wel , want ik had een paar dagen ervoor een topic geplaatst met twee positieve ovu-testen , en idd der waren twee eisprongen , ene op dag 5 van mijn cyclus en de tweede op dag 16 van mijn cyclus ??? wat denken jullie hierover ???[/QUOTE]
mijn bedoeling is , dat ik niet 100% op reken !!!!!!!!!!! en ik wou jullie mening hierover horen of mag het niet?????? bij mij klopt het wel , maar ik reken meer op de normale eisprong ........
Nou, nou, nou?! Wat een !!!!! en ???? Ik vroeg alleen maar wat je precies bedoelde? Dacht aan je laatste antw te lezen dat je er zelf niet op berekende? Dus snapte het niet en daarom had ik dat stukje van je gekopieerd. Ik dacht, bereken je het nou wel of niet?
Hey dames, Hier is de ongi begonnen vanacht..begon met spotting..bah...haat ongie..heb er nooit veel buikpijn van hoor, gelukkig. Maar niemand is graag ongie. Willen nu eigenlijk pas in september weer pas klussen want anders zou het wel erg dicht bij de 2e verjaardag van onze jongste zijn..
De teleurstelling valt eigenlijk best mee..ook omdat we net bezig zijn..we hebben eigenlijk ook nog niet echt bewust geklust..alleen wanneer we zin hadden gelukkig wordt ongi al minder, nog maar licht (vorige maand duurde het zowat een week, dat heb ik normaal nooit nu wachten we dus tot september....nouja, als het eerder raak is oke, maar proberen van niet want vind 2 kindjes (die in leeftijd verschillen dus geen tweeling haha) die in dezelfde maand jarig zijn niet zo leuk vind het wel zo fijn voor ze als ze ieder lekker hun eigen verjaardag hebben en niet zo vlak na elkaar. Maar we zien wel! jammer ook Nadija....maar nog geen ongi bij jou?
Doe maar rustig aan , bij ons is het ook de eerste ronde , vorig maand duurde het bij mij ook 7 dagen pfff... had dat ook NOOIT gehad ( gestopt met bv ...) ik heb nog geen ongi maar ik denk dat ik het morgen ga krijgen , ik heb veel koppijn vandaag pfff en dan nog met dat warmte ... succes nog liefs .
Nadija: ja, met de bv is het altijd even anders, ik heb mn beiden meisjes best lang bv gegeven, 7 maanden en de jongste 9 maanden. cyclus moet dan altijd ff op gang komen. Geloof dat ie nu wel weer goed is bij mij, maar het is afwachten wat mn cylcus gaat doen, denk dat ie wel weer gewoon goed is. jij dus ook net begonnen, veel succes ook!! Liefs
Dames ik zit ook op 10 DPO met een bijna posi ovulatie test maar nog niks te zien op de zwangerschaps test???HUH