Zoals de titel van mijn topic al zegt, heb ik een week na mijn eispronglast van steekejs in mijn onderbuik links. Het begon gisteren met een felle steek die me de adem benam! sinsdien heb ik om de haverklap steekjes links onder. Dan is het heel licht dan is het weer fel. Nu heb ik dit nog nooit eerder gehad. En ik hoop echt dat dit een zwangerschapsteken is. Heeft iemand dit ook gehad en bleek zwanger te zijn??Ik zit nu op dag 20 bij een cyclus van 26 /27 dagen. Alle reacties zijn welkom!! Groetjes Liah!
Ik had het ook, maar dan eigenlijk vanaf de eisprong al gelijk. Ook linksonder. Soms fellere steken en vaak gewoon een beetje zeurend, irritant gevoel. Alsof mijn ei bleef hangen of zo. En zwanger
Hey Koon! Wat wordt ik blij van jou reactie!!! Inderdaad soms felle steken en soms gewoon iritant!!ik had het volgens mijn niet vanaf de eisprong. Of ik had het niet gemerkt. Ik kan nog niet testen maar zou het al heel graag willen doen!! Bedankt voor je reactie!
Gefeliciteerd zwangere dames! Ik was de eerste ronde meteen zwanger. Ik wist dit al voor de test met name door de steekjes in buik en lies. Helaas werd dit een mk, maar je hoort vaak dat dit inderdaad tekens zijn van zwangerschap! Ik hoop het voor je!!
Oh dat vind ik niet fijn om te lezen joh! De miskraam😮. Sterkte !hoever was je? Ik wordt wel erg zenuwachtig ala ik eraan denk dat het misschien raak is! Ik laat het jullie zker weten! Dikke knuffel Liah
Bij mij begon het 4 dagen na mn eisprong. 3 uur lang steken en pijntjes gehad. Een dagje weggeweest en nu met vlagen steekjes rechtsonder (waar ik ook altijd eisprongpijn heb) en met vlagen ongi gevoel. Moet nog tot zondag wachten ...Maar misschien dat ik k nog eerder test
Hey Yvette, Ik hoop ook voor jou dat de steken een teken van een zwangerschap zijn! Ik heb deze steken vandaag de hele dag door en nu ik in bed lig ook nog. Ik heb van de andere meiden wel gehoord dat het ind een zwangerschapsteken kan zijn! Ik heb ook nog niet getest .is waarschijnlijk te vroeg. Waarschijnlijk zal ik vrijdag een testje wagen. Ik hoor het van jou ook graag. Liah!
Net wakker geworden en getempt.nu al 9 dagen een temperatuur van 37. En vandaag 37.1 ik hoop zo dat de rode vlag deze maand wegblijft...
Liah zoiets is nooit leuk natuurlijk, maar was pas 5,5 week en eerste ronde dus was heel verdrietig maar we gaan nu gewoon zo snel mogelijk door. Voel nu ook weer vanalles wie weet.... maar steekjes hoor je ook bij vrouwen zonder mk zegt niets temp merkte ik toen ook dat ik warmere handen en blosjes had, normaal ben ik een koukleum... dus ik hoop het echt voor je!
Ik had bij beide zwangerschappen ook steekjes na de vermoedelijke eisprong! Dus hopelijk goed nieuws voor jou
Spannend Liah! ik temp niet dus geen idee haha. Morgen 10dpo dus denk dat ik dan een testje waag Ik hou je op de hoogte!
Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook bij de innesteling veel steken in onderbuik. Een week later een posi test in handen, dus het kan een goed teken zijn. Maar laat je niet te veel verrassen als je toch gewoon ongi wordt. Zijn er hier al genoeg voorbij gekomen met dezelfde klachten en gewoon niet zwanger zijn. Maar ik hoop het wel voor je! Hier al bijna een week onverklaarbare steken in onderbuik, Heb ik vorige keer niet gehad na het stoppen met de pil. Toen echt alleen wat krampen gehad met de eisprong en innesteling, Toen in 1 ronde zwanger. Nu voel ik van alles en kan er geen verklaring voor vinden. Tis pas ronde 1 dus we gaan het zien
Spannend zeg!! Ik had 4 a 5 dagen na mijn ei ook steeds van die steken die jullie hier benoemen. Op 11 dpo teste ik positief! Dus hoop voor jou dat dit ook een goed teken is!!
Ik heb ook een week na mijn ei zoon zeurend/stekend gevoel in mijn onderbuik gehad ! Ik dacht ook meteen aan een innesteling ! Ik hoop het zo .. Succes
Ik herken het ook. Had een hele felle steek van een minuut of 2 wat afzwakte en trekkend gevoel in de linker lies. Herkende het niet. 7 dagen laten positieve test en hartstikke zwanger In de 2e ronde na 14 jaar pil. Ik duim voor je mee
Ik herken het zeker Ook de hogere temp. Klinkt in ieder geval hoopvol! Nu nog een positieve test... *duim duim*
Wat was ik blij toen ik dit onderwerp voorbij zag komen... Ik vroeg me al af hoe ik t ging omschrijven in n nieuwe topic..maar niet nodig Wy zijn aan de gang voor n broertje of zusje voor onze trots. Ik kan mevan mn vorige zwangerschap dit niet meer herinnneren. Ik voel ook steken, zeurderige pijn links bij mn lies/buik. Ik wilde nog niet met ovulatietesten aan de gang dus geen idee wanneer exact mn ei was, ook is mn menstruatie een zooitje dus wanneer testen? Mn idee was 23ril mn ei.