durf niet te testen :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door FH90, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FH90

FH90 Niet meer actief

Hallo allemaal,

pff.. ik durf niet te testen...
    Okt. vorig jaar was ik gelukkig met een positieve test.. Uiteindelijk de mk opgewekt met cytotec en na veel pijn etc. in januari alsnog gecurreteerd..

Als het goed is heb ik 14 april me ei gehad, maar nog niet ongesteld..
    Ik heb af en toe wat krampjes en gevoel van een lege maag, maar verder niets. De vorige zwangerschap hetzelfde en ben dus bang dat ik positief test en dat het weer mis is :(:(:(

We willen zo graag, maar ineens is testen zon hoge bergg..

2. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ik snap je gevoel, maar je zal het toch moeten weten?

Als ik mijn ei de 14e had gehad, dan had ik tegen deze tijd al 10 testen gedaan haha.... Nu beb ik erg benieuwd!!

3. roever

roever Niet meer actief

Niet helemaal hetzelfde maar ook ik had in oktober positie test.. januari miskraam en pas in april gecurreteteerd. ..
    Ik denk dat ik vandaag weer mn eerste menstruatie heb..
    en daarna gaan wij er ook weer voor!
    Ik kan me nu alweer op een positieve test verheugen!!!!
    En daarna... zal het idd wel weer spannend zijn of het deze keer wel weer goed zal zijn.
    Ik probeer juist nu om gewoon lekker in mn vel te zitten en t wat los te laten...moeilijk maar uiteindelijk voel ik mij nu stuk beter. Wij proberen gewoon om de dag seks te hbben..maar mochten we eens geen zin hebben, dan doen we t ook zeker niet!
    Probeer van de kleine dingen te genieten en lekker bezig te blijven!
    Ben trouwens ook wel benieuwd naar je test! ;)

4. Mitty

Mitty Actief lid

28 jan 2014
    134
    0
    0
    Spannend he, denk dat je gewoon moet testen hoor. Dan weet je het zeker. Het klinkt als een zwangerschap iig, en je bent overtijd.
    Blijft onzeker dat zwanger worden en zwanger blijven, maar het gaat vaker goed dan fout. Heb ook wel eens een miskraam gehad, heel heel lang geleden, en daarna 2 goede zwangerschappen..het gevoel blijft dat vreselijke onzekere. Je stelt doelen voor jezelf, eerst wachten tot de eerste echo dan wordt ik pas blij, dan is de eerste echo geweest en ben je nog niet blij, dan denk je oke als de tweede echo goed is dan kan ik er van genieten, en dan denk je nou misschien bij de 20 weken echo dan...tenminste ik had dat heel erg. En zo blijven vrouwen zorgen hebben. Het is niet niks allemaal he, maar als je niet test weet je ook niks. Heel veel success!!!!!
    Hou je ons op de hoogte?

5. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik ken het gevoel, durf ook nog niet te testen...
    Ben weekje weg, zonder test! Heel fijn... ;)

6. FH90

FH90 Niet meer actief

Sorry voor de late reactie maar heb het even proberen los te laten. Inmiddels nog geen menstruatie en negatieve testen.. pff.. de ovulatietest was echt positief, en nu nog niks.. snap er niks van.

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Waarschijnlijk had je wel een lh piek , maar is het eitje niet gesprongen :(

8. FH90

FH90 Niet meer actief

Dat denk ik dan ja.. nu nog geen menstruatie.. helaas niet verder getest dus nu menstruatie maar afwachten.. als het eitje tijdens de piek niet gesprongen is, gebeurt dit dan later alsnog?

9. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ik heb geen idee hoe dat zit FH90... Maar hopelijk weet je snel meer

10. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
  11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja, vaak probeert hij het later dan nog een keer waardoor je NOD dus ook automatisch opschuift.

Deel Deze Pagina