Hallo allemaal, pff.. ik durf niet te testen... Okt. vorig jaar was ik gelukkig met een positieve test.. Uiteindelijk de mk opgewekt met cytotec en na veel pijn etc. in januari alsnog gecurreteerd.. Als het goed is heb ik 14 april me ei gehad, maar nog niet ongesteld.. Ik heb af en toe wat krampjes en gevoel van een lege maag, maar verder niets. De vorige zwangerschap hetzelfde en ben dus bang dat ik positief test en dat het weer mis is We willen zo graag, maar ineens is testen zon hoge bergg..
Ik snap je gevoel, maar je zal het toch moeten weten? Als ik mijn ei de 14e had gehad, dan had ik tegen deze tijd al 10 testen gedaan haha.... Nu beb ik erg benieuwd!!
Niet helemaal hetzelfde maar ook ik had in oktober positie test.. januari miskraam en pas in april gecurreteteerd. .. Ik denk dat ik vandaag weer mn eerste menstruatie heb.. en daarna gaan wij er ook weer voor! Ik kan me nu alweer op een positieve test verheugen!!!! En daarna... zal het idd wel weer spannend zijn of het deze keer wel weer goed zal zijn. Ik probeer juist nu om gewoon lekker in mn vel te zitten en t wat los te laten...moeilijk maar uiteindelijk voel ik mij nu stuk beter. Wij proberen gewoon om de dag seks te hbben..maar mochten we eens geen zin hebben, dan doen we t ook zeker niet! Probeer van de kleine dingen te genieten en lekker bezig te blijven! Ben trouwens ook wel benieuwd naar je test!
Spannend he, denk dat je gewoon moet testen hoor. Dan weet je het zeker. Het klinkt als een zwangerschap iig, en je bent overtijd. Blijft onzeker dat zwanger worden en zwanger blijven, maar het gaat vaker goed dan fout. Heb ook wel eens een miskraam gehad, heel heel lang geleden, en daarna 2 goede zwangerschappen..het gevoel blijft dat vreselijke onzekere. Je stelt doelen voor jezelf, eerst wachten tot de eerste echo dan wordt ik pas blij, dan is de eerste echo geweest en ben je nog niet blij, dan denk je oke als de tweede echo goed is dan kan ik er van genieten, en dan denk je nou misschien bij de 20 weken echo dan...tenminste ik had dat heel erg. En zo blijven vrouwen zorgen hebben. Het is niet niks allemaal he, maar als je niet test weet je ook niks. Heel veel success!!!!! Hou je ons op de hoogte?
Sorry voor de late reactie maar heb het even proberen los te laten. Inmiddels nog geen menstruatie en negatieve testen.. pff.. de ovulatietest was echt positief, en nu nog niks.. snap er niks van.
Dat denk ik dan ja.. nu nog geen menstruatie.. helaas niet verder getest dus nu menstruatie maar afwachten.. als het eitje tijdens de piek niet gesprongen is, gebeurt dit dan later alsnog?