Nu zie ik hem ook, zonder het beeldscherm op me neus te zetten haha ! Nogmaals gefeliciteerd, en hoop dat hij mooi oploopt
Goeiemorgen allemaal, Helaas vannochtend vroeg weer getest en witte test😮 Zo een teleurstelling!!
Dankjewel Liah, wilde je net feliciteren met je streepje maar lees dat hij weer wit is, zou het over 2 dagen nog eens testen, wie weet gewoon niet geconcentreerde urine.... hoop t voor je! Xx
Dat was na ruim 15 minuten. Dat ik het streepje zag. Ik keek na drie minuten zag toen niets en legde de test weg. Wilde hierna de test weggooien maar zag toen het streepje. Ik weet dus niet of het binnen de 10 minuten was.
Ahh oke. Ja das wel wat later dan ze vaak aangeven.. lastig hoor. Misschien nog even afwachten en dan over 2 dagen nog eens een testje wagen als je niet menstrueert
Dank je zoey. Ik zal maandag weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben inderdaad!! Ik laat het weten. 😊😊
Heej liah wat spannend allemaal !!.. ik heb precies de zelfde symptoom als jou de steekjes in de liezen, ik ben nu 5 daagen na NOD heb aantal keren getest maar negatief echt baaaaaalen! Ik heb deze steken al ongeveer een week.. bij mij zakt de moed ook, maarja geen bloed = goed zeggen ze dan... ook ik ga Maandag weer testen ben dan precies een week over tijd.. Ik duim voor je meis!!!
Hey tinkertje! Oh bij jou ook spannend hoor!een week overtijd😊 Wel frustrerend dat testen dan negatief blijven! Ik hoop dat je gewoon een late positieve tester bent!! Ook Ik ben hier ook een beetje confused! Al die testen en de ene vaag en de ene een duidelijke streepje Pfffff!! Maar ik Al hier een andere topic over starten . Ik laat sowieso weten hoe het bij mij afloopt . Ook hoor ik graag van jullie terug Hoe het bij jullie allemaal gaat. Jij ook tinkertjte!!
Hoihoii Ja hoop het ook, gewoon raar want ben nooit te laat met mn menstruatie!, wel veetl symptomen wordt er gek van van die onzetkerheid. Ik hoop dat mn ei ofzo dan later is geweest of iets, dat het daarom zo lang duurd, er is in iedergeval anders ergenst iets mis.. Kindje is zoooo welkom!!.. We gaan het zien lilah maandag! Vzoor jou ook heel spannend indd met je soms lichte streepjes! Heb je al een Clear Blue test geprobeerd?. Ik zelf had zoiets van al is er maar op 1 test een klein streepje, dan ga ik meteen voor een clear blue haha jaja ik was zelfs al aan het door denken ( stomm eigenlijk!) ... Succes meiss enne we houden elkaar op de hoogte hier !
Hai lieve dames, wat spannend voor jullie op dit moment. Hoop echt dat jullie beide positief testen. Gaan jullie allebei maandag testen? Ik had bij mijn mk vorige keer ook steeds lichte streepjes maar mijn vk zei dat een streep een streep is en die zijn niet bij iedereen al zo snel donker. Daar had ik niet aan kunnen zien dat het mis ging zei ze dus dat geeft wel hoop! Heb nu ook trouwens weer die steken en zeurend gevoel in linkerlies, en andere steekjes en symptomen. Mag pas over een week testen. Hoop het zooooo! Duim voor jullie dames!
Heee miekje87 !.. Dat geeft inderdaad hoop, dat geloof ik!.. ik heb alleen nog maar negatieve testen gegah, Liah had gelukkig wel al lichte streep testen ik hoop die ook nog te krijgen. Weet je ik vraag me elke keer af waar die steken anders vandaan komen, ik herken ze niet, menstruatie blijft uit maar dat voelt ook helemaal anders als die zich aan kondigt... Maandag testen en and3rs vrijdag nog een keer is er dan nog niets geen posi test of menstruatie dan bel ik de dokter om even om raad te vragen.. Voel aan alles dat dit iets anders is dan een menstruatie. Succes miekje! Duim keihard voor je !!!
Jeetje uurtje terug steken in mn liezen zeg niet normaal! Ik heb ze de afgelopen week zo nog niet gevoeld, mn vriend zei dat ik wit wegtrok hahaha.. kon wel gillen!!!. Nu ist meer zeurende steken geworden, ik wil wel echt even heeeeeel graag weten wat dit te betekenen heeft hihi, lees zoveel posi berichten over die steken.. maarja maandag ochtend dan testen we maar weer... Moest wel lachen want mn vriend doet er heel cool over van nou het zal wel niet zo zijn, en dat hebben we vaker gedacht blabla ( zoals mannen dat kunnen ) maar toen we gingen slapen aaide hij wel ff over mn buik en zei slaap fijn daar binnen babytje.. nou ik dacht dat ik weg smelte... zoo schattig hahaaha, dus meneer zou het wel heeel leuk vinden AlS..... hihi.. Maar hoe dan ook in mn hoofd probeer ik het te houden op dat het geen zwangerschap is... dan is de klap minder hard straks
Tinkertje ! Dat had ik ook afgelopen week !2 keer geel pijnlijk kon nog net een hol kreet van pijn inhouden. Hierna steeds met tussenpozen lichtjes steken! Zo spannend!!!
Hahaha erg he !!! Man zulke dingen maken je net wat meer onzeker en de situatie spannender vind je niet? Hihi. Jaa rete spannend! Was het maar Maandag!
Hoi Jemima! Ja toch? Alleen begrijp ik niet waarom ik eerst ook zo een streepje had op een kruitvattest. Hierna een witte kruitvattest en nu dit??echt om gek te worden 😢😢😢 Gelukkig mag ik maandag bloed prikken. Dan heb ik in ieder geval zekerheid. Bedankt jemima!