Heee superr zeg ik zie ook wat !!! Denk dat jullie toch ov3r een aantal maandjes een kleintje ontvangen hoor supperrr !!!!...
Kan me voorstellen dat je daar gek van wordt! Maar ik zag deze heel duidelijk hoor. Hopelijk heb je maandag zekerheid ik duim voor je! Hoor graag hoe het is gegaan
Dank jullie wel dames! Ik ben tich nog iets onzeker door de andere negatieve testen. Maar nog effe maandag heb ik zekerheid! Ik laat van me weten maandag. Xxxxx !!😊😊
Ik heb niet meer tot morgen kunnen wachten, net getest en nog steeds witter dan wit .. ik snap er niets meer van... en nu??
Bij meer dan een week overtijd zou ik de huisarts bellen hoor. Dat lijkt me niet goed qls je negatief blijft testen.
Nope dat dacht ik ook al, morgen zou ik een week ovrrtijd moeten zijn, bel eind vd week de huisarts als er danNog niets is veranderd.. balen
Hey tinkertje, Wat balen joh!!! Erg frustrerend dit!! Ik Kan me zo voortellen hoe je je nu voelt meid! Laat morgen anders alvast bloed prikken?? Zou ik echt doen tinkertje. Ik duim voor je!! Xxxxxxxx
Hej Liah! Jaa om te janken dit, die onzekerheid is gewoon zo verrot! Je denkt er toch elke keer stiekem aan ook met eten en drank enzo.. je voelt vanalles dan denk je hmm zou het ??.. maar neen tuuuurlijk niet... Ik wil deze week nog afwachten, ik hoop dat er dan nog een menstruatie aan zit te komen, en anders bel ik Vrijdag de huisarts even om indd ff te checken wat er wel aan de hand is .. Het kleine beetje hoop bewaar ik nog voor een testje halverwege de week.. Super lief van je Liah dankje wel ! Xx
Hey tinkertje! Ik vind het super kan van je dat je zo lang kunt wachten😆 Ik zou echt niet kunnen. Mijn complimenten aan jou!!! Ik ga zelf morgenochtend bloed prikken. Ik wordt zln echt gek van mijzelf en mijn testen. Nu alweer een witte test terwijl ik al twee testen heb gehad met een duidelijke streepje!! Ik zal de foto's Nogmaal ffe plaatsen. Dit kunnen toch geen valse streepjes zijn?
Haha nou weet je wat het is Liah ik ben niet zo huisarts loper, denk altijd bij mezelf van ga ik niet te vroeg naar hem toe of wat kan het verder nog zijn ( ik werk zelf in de zorg) dus dan ga je zo snel niet haha, maar nu wordt ik ook echt lichtelijk getikt van dit gedoe hoor, ik moet gewoon proberen om nog even af te wachten. ( of dat lukt is natuurlijk vraag 2 ) haha want ken mezelf.. Pfff nou zeg ik snap jou onzekerheid ook absoluut !! Jeetje wat een gedoe die testen zeg! Maar op de foto hier boven zie ik duidelijk een streepje en op die andere zag ik m ook! Ik ben ongelofelijk blij voor je dat je morgen een bloedtest mag doen! Dan ben jij iig uit die onzekerheid.. liefst zou ik mee gaan en mezelf ook meteen ff te laten prikken hihi. Maar meiss wacht morgen je bloed test maar af dan weet je het zeker.. ik denk ( ondanks jou negatieve testen) dat je toch zwanger bent, want een positievr test geven ze als goed is niet zomaar, maar goed ik kan t mis hebben... Zit niets anders op dan wachten op morgen meis, ik wacht met je mee, lees het wel als je wat weet!. Success !! Xx
Hihihihihi tinkertje !dat is een goeie!! Met mij meegaan en ook bloed laten prikken😆😆😆 Ik laat het je morgen weten als ik ben geweest. Dank je wel en dikke knuffel. Toch wil ik nog zeggen dat ik een week overtijd wel lang vind!!! Dus ik heb ondanks je negatieve testen een goed gevoel bij jou!! 😙😙
Haha ja nou als het kon dan deed ik dat absoluut haha dan hd ik gezegd zeg mevrouwtje prik mij ook ff want ik zit ook al zolang in spanning, wat niet prikken? Dan doe ik het zelf wel hahaha ( tsjaa als je dan iets wilt.. ) haha.. Nee maar zonder gekheid meis, wacht rustig af alles komt goed, en wat er ook komt het is goed, als de onzekerheid maar weg is. Hier is mn beste vriendin net op visite, heb het haar vd week verteld ( meer omdat ze zelf zag dat er iets met me was ),ze zei net dat ik morgen op precies det dag vd 1 week overtijd nog maar eens moet testen, ik zei nee hoor al die onzekerheid wordt er niet goed van, ze zei dat weet ik, ik kan inmiddels ook wel nieuwe nagels gebruiken haha.. Maar nu komt het... wat haalt ze uit haar tas.... jawell een test ze zei zoo en dan ga je morgen toch maar even testen want het kan best zijn dat je eisprong later is geweest en dus mogelijk is dat het morgen wel bingo is... ( dat was bij haar dus zoo zei teste 1.5 week overtijd positief ) Jaa hartstikke lief hoor en snap wat ze zegt, maar die teleurstelling elke keer... kan wel GILLEN! Haha.. Ik hoop dat jou goede gevoel goed is, affijn we zien het dus morgen wel weer.. haha. Thankss meissiee xx
Zo lief van haar!! Dat noem je een vriendin😊😊😊 Morgen testen!! dan hoor ik je graag!!! Xxxxxxxx Knuffel!!!
Ja super lief! Maar ik twijfel nog zo, ik durf bijna te wedden op weeer een negatieve.. Maar ben benieuwt !! Uiteraard laat ik het weten !! Jij ook!!! Xxx knuff
Tinkertje, Nee ik helaas niet. Heb wel ban mijn schoonzus gehoord dat zij er positief mee heeft getest. Zij was een week overtijd trouwens net als jij😆😆