Heee Liah, Aaahww balen joh!!! Vind sneu voor je .. maar meis volgende ronde beter!!.. Je hebt iig duidelijkheid!.. Uiteraard laat ik het je weten meis.. maar verwacht niets hoor.. Xxx
jeeeetje zeg wat erg voor je! maar ook wel weer fijn om duidelijkheid te hebben. hoop voor je dat je de volgende ronde meer geluk heb! dankjewel ik hoop het ook
Nou meiden , Gisteren dus ongesteld geworden vandaag vanaf 13.0 0 al geen bloed meer gezien. wel een erg korte menstruatie zo ???? normaal heb ik toch zo een dikke drie dagen bloed verlies. gisteren had ik wel veel bloedverlies en vannacht ook. Maar toch vreemd voor een menstruatie zo kort?? Ik heb ergens de hoop dat ik misschien toch nog zwanger ben. Kan dit???
Ik heb net beetje snel gelezen door dit topic heen, wat een gedoe zeg voor je Liah, ik zou ng een bloed test vragen voor de zekerheid als je menstruatie niet zo als gewoonlijk is.. Sterkte met de stomme onzekerheid!
Hoihoi.. En jawelll weer een negatieve test! Ik snap er echt helemaal niets meer van hoor, en ga ook steed meer denken dat er iets anders is ofzo, zoveel symptomen die ik dus ook gewoon echt voel !... Maarja Maandag komt de huisarts terug, dan bel ik meteen. Misschien een bloed onderzoekje of ander onderzoek, als mn menstruatie er nog niet is natuurlijk . @liah vaag zeg dat je nu al niet meer ongi bent!, ik weet niet of je alsnog zwanger zou kunnen zijn, maar zou absoluut de huisarts er eventjes over contacten, wie weet
Hey tinkertje! Oh oh oh wat raar is dit en wat een onzekerheid voor jou meid! Maandag ind de huisarts bellen! Je moet toch weten waarom je nu al bijna twee weken overtijd bent! Ik ben vandaag alweer aan het vloeien . Waarschijnlijk is dit normaal dat bloeden met tussenpozen kom Tot maandag duurt nog wel lang hè!is er geen vervanging voor jou huisarts? Xxxxxx
Hee Liah, jaa echt balen dit! Snap er ook niets van.. Er is wel een vervangende huisarts maar denk niet dat je voor dit soort dingetjes daar heen mag.. ken die artsen nog niet zo goed hier, wonen hier nog niet zo gek lang hihi.. Maar wachten tot maandag moet lukken.. mn vriend zei anders test je t weekend nog 1x zaterdag, dan duurd het wachten tot maandag misschien niet zo lang.. dacht hmm ja misschien wel maar die negatieve testen maken me zo onzeker.. dus weet nog niet goed wat ik doe.. Hmm ja dat kan heel goed liah dat het ff een tussen stopje had, om alles weer "normaal" te krijgen..
Hoi Tinkertje, Als de praktijk een vervangende huisarts heeft mag je daar gewoon gebruik van maken! Zelfs als je een zere teen hebt maar als je wil wachten tot maandag en het met je eigen arts wil bespreken snap ik dat heel goed hoor. Veel sterkte met het wachten en de onzekerheid. Hopelijk weet je snel iets meer
Heej jemima!.. hmm dat brengt me aan de twijfel, maar denk indd dat ik dit beter even met mn huisarts kan bespreken die weet ook onze wens enz.. thanks voor je info!. Hoop ook dat er snel wat duidelijkheid komt ! Ben het beu
Hoi tinkertje Jemima heeft gelijk als jij dit wilt kan je naar een vervangende huisarts gaan. Misschien ook wel fijn want als je blied mag prikken heb je meteen duidelijkheid. Ik duim hard voor je door!!zou erg fijn zijn als jè toch zwanger zou zijn!
Hoi CrossCountry! Ja ik ben ook wel benieuwd naar tinkertje!! Maar bij mij niets hoor. Ik heb wel een kortere menstruatie gehad waarvan 1 dag erg veel!!! Nu alweer aan het uitkijken naar mijn volgende vruchtbare periode😊 Hoe is het met jou ???en tinkertje heb jij al nieuws??? Dikke knuffel en.... erg lief van je crosscountry!