1 dag over tijd, wel beetje bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jaydee, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Hmm... ik weet niet zo goed wat ik hier nu weer van moet denken. Ben al een jaar gestopt met de pil en steeds rond de 30 á 33 dagen cyclus. Nu op dag 33 maar geen ongesteldheid. Wel al heel de week bruin (oud bloed??) afscheiding...
    Gek toch of niet? Zou dit kunnen duiden op een zwangerschap?

2. SanneLo

SanneLo Actief lid

24 mei 2012
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Jaydee,

Wat vervelend dat jullie al een tijdje bezig zijn om zwanger te worden.
    Hopelijk heb je snel een positieve test in je handen :)

Heb je vaker in het afgelopen jaar zulke afscheiding gehad rond je menstruatie?
    Het kan natuurlijk zijn dat je menstruatie eraan zit te komen, of dat het deze ronde wat minder goed doorzet.
    Mocht je geen helderrood bloed krijgen en over aantal dagen nog niet, dan zou ik een testje proberen, dan weet je het ook zeker..
    Hopelijk is het niet een menstruatie, maar heb je straks beter nieuws..

Liefs,
    Sanne

3. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @Sannelo, bedankt! Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Normaal altijd zette het op de tweede dag vaak gelijk goed door.
    Nu nog niks na al 6 dagen "druppels" oud bloed... Ik wacht het inderdaad nog even af en anders een testje. We zullen zien. Misschien is mn cyclus ook wel van slag door het ineens warme weer??

4. SanneLo

SanneLo Actief lid

24 mei 2012
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja..dat zou natuurlijk ook nog kunnen.
    Ik denk dat je er gewoon vanuit moet gaan dat je cyclus inderdaad wat van slag is..dan kan het alleen maar mee vallen ;)
    Succes..hou je me op de hoogte?
    Ik duim in ieder geval mee!

Liefs

5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hey Jaydee,
    Ik heb ook iets gelijkaardigs voor, heb gisteren 2 druppels rozig bloed verloren en verder iets gelijkaardigs aan rozig bruinverlies bij afvegen. Mijn NOD is morgen maar ik heb normaalgezien nooit bruinverlies noch krampen vóór mij MS. Ben dus benieuwd wat het bij jou is?

6. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Oh fijn dat er nog iemand is met iets "geks".
    Vind het soms zo verwarrend. Denk ik mijn lijf helemaal te kennen en dan wordt alles in eens weer in de war geschopt. Want zelf denk ik dat ik gewoon ongesteld moet worden, alleen is nu dan wel heel mijn cyclus anders... Hmm, moeilijk soms! Ik had 'm juist zo goed door;)

@Podiki25: hou je me op de hoogte? Ben benieuwd

@Sannelo, ik ga er ook gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden. Voel me ook echt niet anders ofzo.
    Ik ben trouwens al wel een jaar gestopt met de pil maar we gingen er nog niet echt "serieus" voor. Waren minder voorzichtig met voorbehoedsmiddelen etc. maar eigenlijk hebben we in de "planning" (voor zover dat kan) staan dat we er volgende maand echt mee bezig gaan. We zien dus wel.
    Ik laat het je weten! Bedankt!

7. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    Hoi!

mijn zusje had ook rond haar nod bruin/roze verlies zelfs een aantal dagen,
    ze dacht dat ze ongi werd, maar was zwanger!
    kan natuurlijk ook een naderende ongi zijn.. spannend hè?

8. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Nou, even een update van mij.
    Ben inmiddels twee dagen terug ongesteld geworden maar dat is nu ook alweer over terwijl ik normaal dus echt een hele week (veel) bloedverlies heb.... Nog steeds vreemd dus. Maar goed, we zullen zien. Verwacht nog steeds geen zwangerschap eigenlijk

Deel Deze Pagina