Hoi meiden Ik heb 2 dagen voor nod een predictor test met zwanger 2/3 Nou weet ik dat dat staat voor 4/5 weken Maar had eigenlijk 1/2 verwacht ? Weet niet wanneer me eisprong was maar wel laatste ongesteldheid en ben altijd 28 dAgen dus daar van uitgaande ben ik indd 4 weken en 3 dagen Dus zal dan in de 5 dw week zijn toch ?? Denk vragen naar bekende weg maar voor me gevoel moet het dan toch 1 /2 zijn ?! Of kan ik er gewoon van uitgaan dat ik nu 4 w 3 d ben ?😂😂 Sorry wil gewoon effe bevestiging
Hoi Zeehond, 1-2 staat voor 3-4 weken zwanger. De eerste 2 weken krijg je kado. 2-3 staat voor 4-5 weken zwanger en klopt dus precies.
Als je volgens eigen berekening 4w3d ben is dat toch prima als de test 2/3 aangeeft ? Onthoud ook t is maar een indicatie en je innesteling kan ook later zijn geweest etc etc maargoed volgens je eigen berekening klopt het sowieso wel zoals je het hier neerzet en dan zit je inderdaad in de 5e week !dus als je week 6 in gaat moet er 3+ op je test staan.. Al zou ik me eigen er niet op vastpinnen want het geeft weleens een ander uitslag dan je graag zou willen en vele maken zich dan erg druk terwijl het een indicatie is het kan heel onzekermakend zijn ik zou minstens over een aantal dagen nog eens testen met een goedkoop testje van de Kruidvat "om t af te leren" dan dat ik nog een digitale zou kopen.. Het is maar advies maar ik weet wel hoe gek t je maken kan hen er ervaren in Gefeliciteerd met je zwangerschap 👶🏼
Dankjulliewel Stom he eigenlijk weet je het al en toch zoek je die bevestiging 😊 Nee ik ga niet meer testen Had pas geleden ee. Miskraam met 6 weken maar toen had ik niet zo n knal test als nu en toen gaf de digitale ook negatief Maar wel een rot ervaring wat he onzeker maakt Gr
die digitale niet meer kopen, maak je je alleen maar gek mee helaas kan niets of niemand zeggen of het goed blijft gaan of niet. meestal is het gewoon enorme pech en gaat het de meeste keren gewoon allemaal goed. heb vertrouwen in je lichaam en je kleine mini. hoop dat je een fijne zwangerschap kunt hebben en gefeliciteerd natuurlijk!