Vanmiddag MvM geweest en heb een testje moeten doen, maar die was geen knaltest. Ik heb daarna met ht zelfde urine kv2v5 gedaan, die was wel duidelijk. Gisteren hcg geprikt(eindelijk) en mijn gyn zou me candaag bellen, maar is niet gebeurd..."frustrerend" Gisteren avond had ik roze veeg ... dat alles baart me enorm veel zorgen. Zijn er manieren om hiermee te kunnen omgaan (onzekerheid)
Rustig aan hoor super mooie testten heb je! En heel veel vrouwen verliezen een beetje bloed aan het begin... MvM testen knallen meestal nooit zo heel erg. ( zie mijn foto album )
Gyn heeft me net toch teruggebeld: hcg 2300 en mijn progesteron 145. Wat ben ik blij! Vorige zw(mk) was mijn hcg 1120 en progesteroon 14.. Maar dit keer slik ik op mijn eigen houtje utrogestan 400 per dag... zou niet weten of het invloed heeft op mijn progesteroon... Nou blijven hopen dat het goed gaat en zal niet meer testen!
Meis wat een mooi test resultaat....geweldig dit is zo fijn meissie dikke knuuf 🌺🌺🌺🌺🌺🌺💋💋💋💋💋💋😍😍😍😍😍👍👍👍👍
Mijn mvm test van mijn laatste zwangerschap moest je haast turen zo enorm licht was die. Ook gelijk bezorgt een pretecho laten maken ( was 9.5 weken) en kleine beeb deed het prima. Teveel hcg waardoor test het niet meer aankon. Geen zorgen proberen te maken. Ps zie nu net dat je uitslag hebt gehad van harte!
Progesteron kan je beter vaginaal gebruiken dan slikken. Dan komt het dichterbij. Er zijn daar capsules voor. En gefeliciteerd!
Bedankt dames voor het meedenken... Doet me goed aangezien ik het nog niemand in mijn omgeving het heb verteld. X
Fijn dat de uitslag goed was! Utrogestan wel vaginaal gebruiken. Is niet bedoeld volgens mij om te slikken tijdens een zwangerschap.
Gefeliciteerd met de uitslag! Maakte me toen ook druk om een lichte MvM test, mij werd toen uitgelegd dat die testen niet echt gevoelig zijn en veel hcG nodig hebben om positief te zijn. Zo weten ze dat de urine bruikbaar is.
Ik had bij 9 weken ook geen knalstreep... heb al een echo gehad met 7 weken en die was goed! Nu volgende week voor de echo....
Ik wil ook niet bijdehand doen maar de utro indd, 3x 2 vaginaal.... Dus om de 8 uur... 😀😉 ennnnnnn gefeliciteerd 🎂