Moe!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natas123, 22 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.469
    322
    83
    Goedemorgen dames,
    Ik ben nu 5w en 3d zwanger, ik lig steeds op tijd in bed maar als ik er snachts of smorgens vroeg uit moet om te plassen kan ik daarna niet meer slapen, pff vind dat echt vervelend.. Hebben anderen dat ook? Of kunnen jullie meteen weer slapen?
    En ik heb ook dat me borsten mega gespannen zijn als ik smorgens wakker wordt 😐

Groetjes

2. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Herkenbaar, ik ben ook héél vroeg wakker.
    En slaap maar heel licht.

Gevoelige borsten heb ik vooral savonds heel erg.

3. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.469
    322
    83
    Ja pf ik lig normaal rond 11 uur pas in bed, nu tussen 8 en half 10 lig ik al helemaal knock out 😲 en ben nog zo pril zwanger.. Wat moet dat later? Hahah
    Nou ik ben blij als ik thuis ben na een stage/werk/school dag dan kan ik eindelijk me bh uit doen, en dat is echt een verlossing 😊. En vooral me tepel zelf erg gevoellig maar smorgens als ik uit bed ga dan lijken het kanonnen zo zwaar zijn ze dan.. Teminste zo voelt het.. 😜

4. Moesjemuis

29 jan 2015
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meid,
    Toen ik nog zo pril zwanger was had ik dat ook. Heeel moe maar steeds licht slapen en veel wakker. Nu ben ik ruim 14 weken en ik slaap nu al een tijd als een roos. Ik ga liggen en ben vertrokken en als ik eruit moet om te plassen slaap ik daarna in no time weer. Heerlijk! Aan het einde van de dag ben ik wel nog steeds heel moe hoor maar er gebeurd natuurlijk vanalles in ons lichaam! Hopelijk kun jij ook snel goed slapen.
    de zware borsten dat heb ik wel nog steeds nu en die zijn ook flink gegroeid. Het hele pijnlijke is wel voor een groot deel over. :)
    hoop op een voorspoedige zwangerschap voor je met goede nachtrust.

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja! Zo herkenbaar!
    Als t enigszins kan dan doe ik een ouwe wijven dutje in de middag. Slaap dan ook zo ruim een uur!
    Vroeg wakker... Check!
    Het is vervelend, maar geeft mij iig de bevestiging dat er van alles in mijn lijf gebeurd!! :)
    Succes!

6. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Dat heb ik ondertussen al uhm bijna 18 weken.
    Oké vaak daarna wel weer in slaap maar wel met moeite

7. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.469
    322
    83
    Ja ik hoop dat ik inderdaad snel gewoon goed kan slapen, het is zo vermoeiend voor me als ik snachts wakker moet worden en dan niet kan slapen, enne me vriend is er ook niet echt happy mee want ik lig steeds te draaien enzo (oeps!)😊
    En me borsten.. Ik moet maar snel even nieuwe bh kopen want kan net zo goed geen bh aan doen omdat ze er uit hangen zo wat haha :) maar zelfs 1 klein stootje tegen me borsten doet zo veel zeer.
    En heb nu ook last van me onderrug..

En me buik zelf is beetje hard , zijn dit me darmen die aan t knoeien zijn?
    Dank jullie wel allemaal voor de reacties 👍

Deel Deze Pagina