Nog een weekje wachten.... Met 4 pendels (die dus net zo goed voor mijn volgende eitje kunnen zijn)en de boodschap via mijn vriendin (medium) is het nu wel erg spannend. Bovendien begin ik nu een vreemd gevoel in mijn buik te krijgen, geen kramp... meer een wat hollig gevoel... En als klap op de vuurpijl komt mijn buuf net naar me toe met de vraag of er al wat leuks te melden viel....ze droomt namelijk al nachten achter elkaar dat ik zwanger ben... En aangezien zij nogal eens dingen voorvoelt zeg maar..... Hoe kan ik nou rustig blijven op die manier!!!!! :bounce: Was ik zo trots op mezelf dat ik zo rustig bleef, dat ik niet overal op liep te letten, dat ik mijn beurse-borsten-gevoel gewoon in het vakje ongi-zooi had gestopt... Voor vandaag ben ik verloren....nu maar hopen dat ik morgen weer met frisse moed verder ga in mijn rustig-zijn....
hey sandra!!!ik ga hard voor je duimen!vervelend he dat wachten!mijn pendel en de tarot kaart was super positief over deze maand!heb zelf ook echt het gevoel dat het raak is,maar ga niet te veel erbij nadenken want zometeen word ik zaterdag toch ongi! liefs maloeke
Wens je heel veel sterkte deze dagen. En hopen dat je zwanger bent en dat dan wel de test positief is. Ben nog steeds niet ongi en al een week overtijd en testen zijn negatief. Wordt je niet vrolijk van. Vanmorgen stond ik misselijk op ben erg moe en kan niks hebben. Iedereen die voor mij voeten loopt kan wel kat verwachten. Wil het niet maar gebeurd gewoon schaam me diep Zal blij zijn als ik naar de dokter kan volgende week. Jij een week wachten op je test en ik op de dokter. Hou je taaaai he Alles komt goed zeggen ze altijd pffffff Liefs Lover
spannend he san! Idd het kan alle2...of nu zwanger of in sept zwanger rakend...Hoe dan ook...deze maand is echt de jouwe! IK weet t zeker! Succes met afwachten...Ik duim keihard!
Hey Sandra.... Ik gun het je zoooooo erg, ik blijf duimen voor je hoor! Nog even geduld hebben en idd niet teveel druk maken! *dikke knuffel*
DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM sterkte meid met wachten ook al is het zo vervelend en moeilijk Iedereen wenst het je van harte
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes!!!! Echt heel lief... BeetjePeetje..voor jou nogmaals een hele dikke knuffel...
Hoop echt dat het nou eens raak mag zijn voor jou meid En dat als het zo is dat je er dan meer van kunt genieten als ik op dit moment. Heel veel sterkte de komende week, want met zoveel 'voortekens' is het bijna onmogelijk om kalm te blijven, hahaha ......'k hou je in de gaten........
San, ik ga er gewoon voor dat je zwanger bent. als je buuf ook al over je droomt , vaak zegt dat wel genoeg. jij gaat gewoon binnenkort 2 || plassen. hopelijk kan je de rust weer in je zelf vinden. ik hooop zo voor je dat het raak is bij je , het is je gegund meis liefs xxx sonja
Oke, deze maand is het gewoon raak, goed? r: ukel: uker: l: (dit is alvast een impressie van de komende weken ....)
Nou San, ik draai mijn duimen blauw voor je hoor... Met zoveel (spiritueel / thelepathie) tekenen moet er wel iets zijn!
Kom op Sandra, die week duurt nu lang, maar als je straks 9 maanden moet wachten op je kleintje, is deze ene week toch wel gauw voorbij. Ik hoop dat je snel positief test! Groetjes Olga