7 dagen overtijd en alle dagen misselijk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiimberleeyy, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    hallo dames,

ik ben 7 dagen overtijd en ben al 6 dagen hartstikke misselijk (de hele dag door), eergister 24-08 voor het laatst getest en die was negatief :(, ik gaa nu ook niet weer testen en wacht af tot maandag en ga dan (als ik nog niet ongesteld ben) naar de gyneacoloog toe kijken of hij misschien iets kan zien.. na alles wat ik eet wordt ik nog meer misselijker dan dat ik al ben (bijna tot spuugen aantoe).. ik ben normaal noooooit overtijd heb altijd een regelmatige cyclus van 30 dagen.. maar ik heb ook een hele harde (boven) buik zou dat kunnen als ik zwanger zou zijn (nu) dat ik een harde (boven) buik heb, of hoort dat er niet bij ??

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

Het zou best kunnen ! You never know. Ik denk dat de gyneacoloog je het beste kan helpen !
    Ik ben zelf ook wel eens 2 weken overtijd geweest maar helaas :(

3. Vonne

Vonne Lid

18 aug 2011
    32
    0
    0
    altijd te druk ;)
    Brabant
    Gisterochtend had ik enorme buikpijn, later in de dag veranderde het en had ik echte een harde buik, net onder de maag. Iedere keer als ik voorover bukte, was het hard...........:)

4. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    bedankt voor je reactie vonne, maar je hebt vandaag positief getest lees ik :D:D:D gefeliciteeeeerdd !:D:D

5. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    ik wordt zoo gek van die onzekerheid, s'nachts slaap ik er gewoon niet van.. en ik kan niks binnen krijgen, na alles wat ik eet wordt ik nog misselijker dan dat ik al ben.. normaal heb ik maar 3x in de week ontlasting en vandaag had ik 2x ontlasting gehad.. en vanmorgen had ik lichte menstruatie pijn en dat trok door naar mijn anus ( sorry dat ik jullie dit mededeel, hihi ;) )

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

en al de testen zijn nog steeds negatief ?

liefs

7. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    ja heb afgelopen maandag of dinsdag ( weet niet meer precies welke dag het was ) was negatief, maar ik zit ook op forumvoorzwangerevrouwen.nl en daar in een forum zegt iemand dat zij ook 7 dagen overtijd was en ook negatief was en zij teste toen ze 10 dagen overtijd was en toen was de test positief, maar ik wil geen test meer halen want dat kost me handen vol geld dus ik wacht het af tot maandag en ga dan naar de gyneacoloogg.

8. anjali81

anjali81 Nieuw lid

27 aug 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

ik heb precies de zelde ik ben 8dagen overtijd en ook negatief getest ik weet het zelf ook even niet meer maandag maar een afspraak maken bij de ha je word er wel onzeker

9. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    bedankt voor je reactie anjali81,
    ik ben vandaag ook 8 dagen overtijd en nog steeds geen menstruatie, ik heb nu wel lichte menstruatie klachten en ben de hele dag door misselijk.. of mijn menstruatie wil niet doorzetten of het is een vroege zwangerschap.. ik hoop natuurlijk op het laatste hihi ;).. maar ik gaa straks nog een test halen en ga morgenvroeg de laatste test doen, en als die ook weer negatief is dan bel ik de gyneacoloog..

10. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    ik ben vandaag 8 dagen overtijd, en nog geen menstruatie.
    ik heb net toch maar even weer een test gehaald ( kon het toch niet laten, hihi ;) ) ik gaa straks even weer een test doen en als die negatief is morgenvroeg weer 1 en als die ook negatief is, ga ik maandag naar de gyn.
    ik heb nu ook zo af en toe menstruatie pijn dat komt met vlagen en daar maak ik me nogal zorgen om of ik nu toch nog ga menstrueeren of toch misschien zwanger ben !

11. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ja.. 2 voor 5 van kruidvat? valt mee aan kosten en schjine best precies te zijn...suc6!!

12. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    net weer getest, maar helaas weer een negatieve test :mad: :(..
    morgenvroeg doe ik de laatste en dan koop ik geen test's meer..

13. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent maar je menstruatie kan natuurlijk ook uitblijven door gespannen te zijn en teveel bezig te zijn met hopen zwanger te zijn...
    Waarom niet naar de ha gaan om een bloedtest aan te vragen?

14. me83

me83 Niet meer actief

koop je wel de 2 voor 5 euro bij kruidvat? die zijn iig niet duur en heb je er 2!

hier ook overtijd en test alleen licht posi na looptijd vn de test.. maar dat harde buik achtig met voorover bukken heb ik ook!

verloor trouwens een uurtje terug een flinke klodder met beetje bloed dingetjes erin.. maar geen ongi tot nu toe.. dat was het enige.. heel vaag..

blijft spannend dus. al voel ik me zeker wel zwanger

15. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    mano82:
    ik ben er niet echt mee bezig ja sinds ik 5 a 6 dagen overtijd was, ben ik er mee bezig omdat ik me gewoon echt zwanger voel. en ik heb de ha al gebelt toen ik 6 dagen overtijd was en ik moest hem hem nog 2 weken wachten :S..

me83:
    ja ik koop altijd 2 voor 5 euro bij kruidvat, maar was gisteren bij de kruidvat en toen waren ze allemaal uitverkocht dus ben ik naar de trekpleister gegaan zij hebben ook 2 voor 5 euro maar dan van hun merk. ik voel me ook echt zeker zwanger !

16. me83

me83 Niet meer actief

@kimberly.. ben vanochtend toh ongesteld geworden.. hopelijk heb jij meer geluk!

17. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    wat vervelend om dat te horen..
    ik denk ook dat ik gewoon ongesteld gaa worden, ( tenminste dat zegt min gevoel ).. erop hopen doe ik niet meer al vanaf maart niet meer na mijn mk

18. me83

me83 Niet meer actief

ja tis echt afwachten.. al ben je langer overtijd dan ik was .. dus wel meer kans;) ik duim voor je

19. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    jaa oke, maar ik hoop er niet meer op..
    hoelang was jij overtijd dan?

20. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    vandaag 9 dagen overtijd, en heb nu de hele tijd door menstruatiepijn en ik heb nu ook hele erge afscheiding ( wit/slijm ). maar ik heb verder geen klachten meer die bij een zwangerschap kunnen horen in het begin had ik alle kwaaltjes die erbij horen, maar nu alleen maar misselijk en menstruatie klachten en lichte hoofdpijn, maar ben wel eerder moe als anders.

Deel Deze Pagina