Stoppen met de pil..hoe snel daarna zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1986tamara, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986tamara

1986tamara Actief lid

17 aug 2011
    116
    0
    0
    woonbegeleider binnen de gehandicaptenzorg
    achterhoek
    #1 1986tamara, 28 aug 2011
    Laatst bewerkt: 28 aug 2011
    Ik ben nu bijna een maand gestopt met de pil en heb nu allerlei kwaaltjes.. nu weet ik dat het met ontpillen ook allemaal mogelijk is of zou ik toch zwanger kunnen zijn? Mijn partner en ik hebben om de dag geklust..
    Wie heeft hier ervaring mee? en zijn er ook mensen die kort na de pil meteen zwanger zijn geworden in de eerste ronde?

kwaaltjes:

-hoofdpijn
    -krampen onderin mijn buik, soms lies
    - slecht slapen (veel wakker)
    - veel plassen
    - duizelig met opstaan (hele dag)
    - borsten zijn zachter en lijken iets groter + gevoelige tepel alleen rechts...
    - 1 dag veel afscheiding gehad doorzichtig en waterig

ik heb geen idee van mijn cyclus omdat ik alleen de ontrekkingsbloeding heb gehad dus ik denk dat het nog te vroeg is om te testen..:(

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    doorzichtige plakkerige afscheiding duidt op eisprong... krampen kunne met ongi of aankomende ongi te maken hebben borsten idem...
    Kan zijn dat je zwanger bent, maar is lastig te bepalen ivm het niet weten hoe je cyclus is, niet weten wanneer je je ei hebt gehad, en het niet (meer) weten hoe een normale cyclus (lees zonder anticonceptie) er uit ziet...

succes!

3. 1986tamara

1986tamara Actief lid

17 aug 2011
    116
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb 11 jaar de pil geslikt, daarvoor cyclus van +- 28 dagen weet niet of dit veranderd is, of moet ik deze cyclus aanhouden??

4. me83

me83 Niet meer actief

ik ging ook uit van een cyclus van 28.. maar zoals je ziet heb ik de eerste cyclus helemaal overgeslagen.. daarna ginghet goed.. maar sommige meiden hebben maanden lang onregelmatige cylcus.. het is echt afwachten tot je ongi word! en na 28 dagen zo je eens een test kunnen wagen als je nog geen ongi hebt gsignaleert.

maar het kan na zo lange tijd aan de pil echt soms een jaar duren hooor meis!dus maak je nog maar ff niet druk.. des te leuker als je ineens wel zwanger blijkt te zijn

succes

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Bij de 2de ben ik na het stoppen van de pil na ontrekkingsbloeding niet meer ongie geworden. Dus meteen 1ste ronde raak.
    Het kan zeker!
    Ik zou denk ik gewoon 28 dagen aanhouden en dan een testje doen.

6. tulip

tulip Niet meer actief

ik had bij mn dochter ook een heel onregelmatige cyclus na het stoppen van de pil, op een gegeven moment op goed gelug zwanger geraakt;) maar nooit een regelmatige cyclus gehad.

7. 1986tamara

1986tamara Actief lid

17 aug 2011
    116
    0
    0
    achterhoek
    Wat fijn al zoveel reacties! :)

De eerste ronde zou idd al er snel zijn maar uit de reacties blijkt dat het dus kan..
    ik wacht het idd nog even af en testen dat kan nooit kwaad ;) nog even geduld hebben ....

Deel Deze Pagina