Even voor de duidelijkheid: ik ben nog nooit zwanger geweest en slik de anticonceptiepil, nu ruim 6,5 jaar. Ik heb sinds vorige week wat vage klachten: - ontzettend veel plassen - ontlasting gaat een stuk lastiger, soms 1 a 2 dagen helemaal niet - veel lucht in mijn darmen - grotere borsten, niet pijnlijk, voelen wel 'voller' - veel wittige, waterige afscheiding - snaai ineens heel veel, terwijl ik er normaal niet veel om geef Nu zul je denken, doe een test. Logisch natuurlijk en het meest duidelijk. Maar... Ik durf niet. Hele weekend in het ziekenhuis gezeten met mijn vriend, die beste man vergaat van de pijn en is zo ziek als een hond. Om allerlei redenen zijn we nu dus even veel met hem bezig, hij zit er namelijk flink doorheen. Nieuws van een eventuele zwangerschap zou heel heftig zijn, omdat het voorlopig nog niet 'in de planning' ligt. Klinkt een beetje ongelukkig, sorry daarvoor. Ik kan het niet opbrengen om hem nu te te vertellen dat hij misschien wel papa wordt. Lastig, lastig. Lees op internet vooral over misselijk zijn en pijnlijke borsten hebben. Daar heb ik geen last van, vandaar de vraag of iemand een van bovenstaande 'klachten' heeft gehad. Ik weet dat ik niet onder een test uitkom hoor, maar zit wel even in dubio. Ben iig mijn verhaal even kwijt
hmmm, ik zou niet weten.. Ik zou even wachten om te kijken of er bloed verschijnt, en anders na een tijdje toch een test doen zou ik zeggen.
Ik zit nu op de helft van de pilstrip ongeveer. Nu stoppen of eerst afmaken en kijken of ik ga menstrueren?
Heb je je pil wel goed regelmatig geslikt? Dan zou het me sterk lijken en kunnen veel symptomen misschien ook stress zijn omdat je vriend in het ziekenhuis ligt. Zoals je ontlasting daardoor ook je darmen en het snaaien. Maja alleen een test geeft uitsluiting idd. Als je de strip afmaakt ka het ook zijn dat je gewoon een bloeding krijgt en alsnog zwanger blijkt. Dat sluit het dan ook nog niet uit. Zou alsnog een test doen ook al wordt je straks wel ongesteld. Heel veel sterkte!
Vorige pilstrip werd ik halverwege ineens ongesteld. Ik ben toen gestopt. Heb de pilstrip na de stopweek afgemaakt en daarna aan een nieuwe strip begonnen. Slik hem dus ongeveer 4,5 week ipv 3. Ik moet nu nog 1,5 week dus. Mijn klachten zijn begonnen voor de klachten van mijn vriend begonnen. Dus de stress daarvan zal het niet zijn. Oke, deze pilstrip dus afmaken en dan een test doen. Dank jullie!
Wil je het kind houden als je zwanger blijkt? Dan zou ik maar stoppen met de pil.. Lijkt me niet heel gezond voor inimini. Gewoon een test doen. Uitstel van executie heb je ook niks aan. En als voor je man de schok te groot is, kun je misschien eerste even zelf bijkomen van de eventuele schrik en het hem later vertellen?
Een paar pilletjes tijdens de zwangerschap maken niet veel uit hoor, ben zelf een ''ongelukje'' en mijn moeder heeft nog een hele strip over mij heen geslikt, ben er nog steeds XD