ongesteld en toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door EvdP, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    hallo allemaal,

    ik heb weer even een vraagje.. ik ben vorige week gewoon ongesteld geworden maar in plaats van een hele week maar 3 dagen...Nu heb ik nog steeds pijn in mn onderrug en ben heel emotioneel en snel geirriteerd..Ook heb ik het idee dat mn kleren strakker zitten dan normaal..

    Is het toch mogelijk dat ik zwanger :(:

    groetjes
     
  2. ons2ewondertje

    3 jul 2007
    29
    0
    0
    ik had dat ook vorige maand.
    Ik was er ook echt van overt.igd dat ik zwanger was.
    Was maar anderhalve dag ongi en ja had ook symptomen waavan ik dacht: ik beb zwanger.
    Maar helaas, ben gister weer ongi geworden en had n negatieve test!

    Scces ermee!
     
  3. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik had dat ook twee rondes terug! ;)
     
  4. Niet meer actief

    Ik moet ook vandaag of morgen ongesteld worden, en ik heb last van krampen. Maar dat heb ik de halve maand al...
    Ik durf nog niet te testen en elke keer dat ik naar de wc moet, durf ik bijna niet te kijken of ik ongesteld ben...

    Wat een onzeker gevoel is dit hé! :rolleyes:

    Maar als ik jou was, zal ik maar wel even een test kopen, je weet het nooit! Bij iedereen gaat het weer anders....
    Succes!

    Gr
     
  5. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    De kans is groter dat je niet zwanger bent dan wel hoor! Je lichaam kan je goed voor de gek houden wat dat betreft ;)
     
  6. Niet meer actief

    Dat klopt inderdaad! Maar toch... Mijn zus is nog 2x ongesteld geweest en toen kwam ze erachter dat ze al 3 maanden in verwachting was van haar zoontje! Het vrouwlijk lichaam zit soms raar in elkaar :)
     
  7. Amsy

    Amsy Bekend lid

    8 jun 2007
    559
    0
    0
    Meid, alles kan, doe een test en je weet het zeker, dan ben je ook van dat onzekere gevoel af en kan je of heerlijk dagdromen of aan de klus...succes
     
  8. cynnie23

    cynnie23 Actief lid

    30 apr 2007
    267
    0
    0
    nou ik heb ook wat raars zaterdag begon het ongestelt en weer weg zonddag ongested en weer weg maandag ongesteld en weer weg dinsdag ook het zelfde liedje en woensdag was het helemaal weg heb last van

    -dizzy
    - hoofdpijn
    -ben aan de race
    -mijn baarmoeder is opgezet
    - mijn darmen zijn opgezet
    -donkere tepels
    -en vresselijk moe
    - lichtelijk misselijk
    -en rugpijn trekt helemaal naar onder

    ben gister naar de dokter geweest en die vertelde mij dat mijn baarmoeder en mijn darmen waren opgezet :S

    heb maandag gestest en was het 2e streepje niet duidelijk dus heel onzeker

    wie heeft dit ook meegemaakt ?

    gr cynthia
     
  9. Nathaly

    Nathaly Nieuw lid

    5 jul 2007
    2
    0
    0
    moeder
    hallo ik heb een vraag een vriendin van mij is 14 weken zwanger en verliest elke keer bloed wie heeft hier ervaring me?
     
  10. tayka

    tayka Lid

    31 mei 2007
    50
    0
    0
    ass. groepsleider
    assen
    @nathaly : het enige waar ze zekerheid mee kan krijgen is echo!
    heb namelijk met eertse zwangerschap gehad was goed gegaan
    tweede zwangerschap ook gehad en toen is het fout gegaan!
     
  11. Nathaly

    Nathaly Nieuw lid

    5 jul 2007
    2
    0
    0
    moeder
    Hoi tayka
    ja ze is van de week naar het ziekenhuis geweest en toen heeft ze een echo gehad en het zat allemaal goed
    ze heeft ook een blauwe plek inwending misschien dat het daar door komt ze moest ook stoppen met werken nu dus hoop dat het allemaal goed komt
    want het zal niet leuk zijn als ze der kindtje door dit moet verliezen
     
  12. Magablo

    Magablo Lid

    5 jul 2007
    11
    0
    0
    Bij mijn tweede zwangerschap ben ik t/m de 6de MAAND ongesteld geweest en had ik allerlei zwangerschaps kwaaltjes.
    Hier was heen mediche verklaring voor! :confused:
     
  13. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    ja het kan aan mij liggen maar normaal heb ik een erg platte buik en nu een klein bolletje...verder pijn in mn rug en steken in mn onderbuik...ben 2 weken geleden 3 dagen ongesteld geweest en normaal 7 dagen...wil eigenlijk nog wel een test doen morgen,wat denken jullie? Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben?

    groetjes
     
  14. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Mmm en ik moest gister ongi worden en heb nu alleen wat gekleurde afscheiding...zal dan nog wel losbarsten neem ik aan?
     

Deel Deze Pagina