symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door elba, 29 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elba

    elba Fanatiek lid

    29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hallo iedereen,
    Ik ben net nieuw op deze site en vind het erg spannend allemaal. Ben net bezig met mijn eerste ronde. En zit ongeveer een week na het klussen en eisprong.
    Alleen het gekke is, ik heb last van buikpijn onder in mijn buik en een beetje bruinige afscheiding bij het afvegen. Na mijn eisprong had ik best harde borsten maar nu ik dit heb zijn ze weer wat slapper geworden.
    Eerst had ik nog goede moed dat ik zwanger kon zijn maar ik heb het idee dat als je borsten weer wat terug nemen dit geen goed teken kan zijn. Moet nog een weekje wachten tot ik kan testen. En die afscheiding kan misschien ook een voorloper voordat ik ongi moet worden zijn, dat heb ik wel vaker gehad.
    Vervelend is dat he, je gaat je allerlei dingen in je hoofd halen. Mijn vriend is heel nuchter, die wacht het gewoon af en zegt er niet veel over. Maar ik maak me echt zenuwachtig. Maar gelukkig kan ik hier mijn ei even kwijt.
    Wat denken jullie? hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt?

    Alvast bedankt, groetjes Elba
     
  2. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ben je ook net gestopt met de pil? Na het stoppen met de pil moet je meestal eerst "ontpillen". Je kan wel gewoon zwanger worden maar je kan ook veel symptomen krijgen die veel overeen komen met een zwangerschap. Zoek maar eens op "ontpillen" dan zul je zien dat je lichaam hele gekke dingen met je uit kan halen.
    Heel veel succes in ieder geval en ik hoop voor je dat het snel raak is.
     
  3. Luckymom

    Luckymom Fanatiek lid

    21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Voordat ik ongesteld werd heb ik ook wel eens harde borsten gehad. Afwachten dus en gewoon testen!
    Succes
     
  4. elba

    elba Fanatiek lid

    29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hallo iedereen,
    Bedankt voor de reacties! Dat is erg fijn te merken dat er iemand met je meedenkt.
    Ik was nooit aan de pil geweest. Altans meer dan een jaar geleden voor het laatst. We deden het altijd met condoom daarna. Maar ook als ik ongesteld werd had ik wel eens harde borsten tussen door. Ik vraag me af hoe borsten zijn van iemand die zwanger is. Zijn die pijnlijk? Moet dat altijd?
    Ik vind het zo lastig die spanning. Bij ieder pijntje in mijn buik denk ik is het wel of is het niet. Wachten is zo moeilijk.
    Hebben jullie dat ook?
    Heb vandaag een test gedaan 2 dagen voordat ik ongi moest worden. Kan natuurlijk niet. Hij was negatief. Ben toch bang dat over 2 dagen ik gewoon weer met tampons kan gaan sjouwen.
    Iedereen heel veel succes en sterkte bij het zenuwslopende wachten.
    Groetjes Elba
     
  5. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    He Elba,

    Ik zit in hetzelfde schuitje, is mijn eerste ronde en zit nu rond mijn eisprong.
    Maar ik heb al een paar dagen hevige hoofdpijn en ook buikpijn die lijkt op ongi-pijn. Ben ook al weer 2 dagen duizelig. :(

    Maar vandaag toen ik thuiskwam had ik weer wat nieuws, mijn vriendje had het eten voorbereid en een ui en paprika gesneden. Ik werd ZOOO misselijk van die lucht! :oops: en ook toen de koelkast openging (weet niet wat daar dan in gelegen moet hebben) werd ik niet goed... :oops:
    Had net visite die koffie drinkt en rookt en hop daar kwam weer een misselijkheidsgolf.... :rolleyes:

    Nu kan ik het mezelf natuurlijk ook gewoon in mn hoofd halen omdat ik heel graag wil, maar ja.
    Moet nog 2 (!) weken wachten voordat ik kan testen.
    Veel meiden in mijn omgeving waren meteen de eerste ronde zwanger dus schrok een beetje van de berichten dat het heel normaal is als het een jaar duurt. Beetje naief misschien maar ja...

    Maar goed, ik hoop dat je positief test Elba, en jullie allemaal natuurlijk die dit lezen.... ;)

    X aan jullie allemaal!
     
  6. elba

    elba Fanatiek lid

    29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He lovely lonnes,
    Sterkte met testen. Ik ben gewoon ongesteld geworden, balen en ben met een nieuwe cyclus bezig, die heel lang duurt erg irritant.
    Maar ja je lichaam doet rare dingen met je daar ben ik nu wel achter. Hoe is het met jou? Is jou test inmindels al positief?
    Succes er mee liefs elba
     
  7. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    He Elba,

    ben inmiddels ongesteld geworden na 29 dagen spanning.
    Dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben he!?
    Nou volgende ronde beter he!

    Suc6 meid!

    Lonnes
     
  8. Snoopie

    Snoopie Lid

    13 jun 2007
    74
    0
    0
    Hier ook weer even spannend, we gaan er nu echt voor en vorige week geklust, daarna wat bruin slijm gehad (sorry) en zaterdag is mn NOD..
     
  9. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Hoi Elba,

    Ook voor mij heel herkenbaar. Alleen wat gevoelige borsten had ik, erg misselijk en bruinige scheiding/bloedverlies. Ik wil het ook zo graag en dacht dat het wel raak zou kunnen ijn. Maar helaas gisteren net ongi geworden na 34 dafen cyclus. Heel irri dus dat onwetende gevoel. Dus ben nu voor de vgolgende ronde. Dat bruinige bloedverlies.afscheiding had ik de vorige maanden ook, dus had al een vermoeden dat het met ongi te maken had. Ben pas 3 maanden bezig dus tijd zat, maar toch... Succes! Liefs. Iris.
     
  10. Esmee81

    Esmee81 Bekend lid

    26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hallo meiden,

    hier hetzelfde, eerste ronde, net mirena spiraal verwijderd en blij dat iedereen hier luistert.. want al die andere je -moet-maar-gewoon-afwachten-stel-je-niet-aan mensen snappen het gewoon NIET.
    Ik zit dus ook met het volgende: wat heet..
    Wat is misselijk?
    Ik hang niet boven de pot maar ook voel ik me niet 100%. Heb wel last van misselijkheid (wat ik noooit heb) op de hoogte van de maag, dus niet onderin.
    Dat is in de laatste week wel minder geworden maar om het uur ongeveer het gevoel: ik moet even wat eten-misselijk..
    Wat is moe?
    Ik loop niet met mijn tong op de grond maar heb ook NERGENS zin in, loop de hele dag te gapen en ben blij als ik s'avonds geen verplichtingen heb en op tijd naar bed kan.
    Wat is draaierig/flauw?
    Ik val niet flauw maar moet ook niet te snel opstaan, draaien ed.
    IJzertekort? Ik eet de hele week al appelstroop om het maar te verhelpen..
    Borsten?
    tja, ik zie ze elke dag en heb een D cup dus ik zie ze niet bepaald groeien. Wel heb ik mijn bh een haakje of twee losser omdat ik misselijk word en het pijn doet als ik hem op de 'normale' stand zet.
    Net spiraal verwijderd?
    Huisarts zegt: kan 3 maanden duren voordat je normale cyclus hebt..
    vriendin (zwanger) zegt: binnen 3 weken zwanger! en heb gehoord dat 25 binnen de eerste keer zwanger is met dat spiraaltje!
    dus ontspiralen of toch zwanger.
    Zit nu op 29 dagen en nog geen menstruatie
    oftewel FRUSTRATIE.
    thnx for listening... :rolleyes:
     
  11. faith and hope

    faith and hope Bekend lid

    12 apr 2007
    685
    0
    0
    sterkte met afwachten groetjes
     
  12. oh wat herken ik dit allemaal.
    Ik zit wel in mijn cyclus dat ik het kan testen maar heb ook langere cyclussen gehad dus wacht het nog even af. Voel mij een beetje weëig, af en toe misselijk, moe etc.

    Wacht het nog even af.

    Jullie horen nog van me.
     

Deel Deze Pagina