7 dagen overtijd en plots bloeding na sex.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rammeke84, 16 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rammeke84

rammeke84 Lid

20 apr 2006
    40
    0
    0
    werkzoekend, huisvrouw
    Arendonk, Belgiƫ
    mijn :evil: was normaal voor 8 oktober. Maar ze bleven weg. vrijdag na de sex met mijn vriend (na 5 dagen overtijd) hed ik een beetje bruinverlies. meer slijmerig. +/- 4 druppeltjes. zaterdag na sex ook. ik heb tijdens de sex ook pijn en als ik voelde zat mijn baarmoedermond vrij laag. ik kon er goed aan. zondag (gisteren) morgens weer sex gehad en toen had ik ook pijn. nadien weer beetje bloed. maar toen begon ik steekjes te krijgen in mijn onderbuik en ik begon meer te bloeden. donker bloed zonder klonters. dan is het effe een goed uur weggebleven en nadien begon het weer. ik ben ook misselijk beginnen worden sindsdien ( zelfs dat ik bijna moest braken) en beetje buikpijn, steekjes (net naalden die prikken) (maar heb normaal nooit buikpijn als ik mijn :evil: krijg.). het is bruin - rood bloed. mijn baarmoederhals zit nog steeds vrij laag en het doet pijn in de baarmoeder als ik er tegen druk, aankom. ik heb een test gedaan toen ik 2 dagen over tijd was en die was negatief. als ik een tampon in wil steken, gaat ze er niet diep genoeg in en dan krijg ik buikpijn als ze er in zit. ik bloed wel meer dan gisteren. ik zweet met momenten veel, veel plassen, eet meer, misselijk dan sinds de bloeding, moe, kortademig en mijn hard begint soms sneller te slaan...

ben ik ongestelt geworden, ben ik misschien toch zwanger of vroege miskraam misschien?

Ik weet het niet meer.

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik zou als ik jou was nog een test doen, misschien had je 2 dagen overtijd nog te weinig hcg in je lichaam en zal de test misschien nu wel positief zijn ;)

3. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Pff moeilijk te zeggen, lijkt het bleodverlies op een ongi?

Het kan iets langer uitblijven doordat je er erg mee bezig bent. Een lage baarmoeder mond is vaak een teken dat je ongi eraan zit te komen.

Ik zou eens afwachten of het bloeden doorzet als dat zo is zou ik niet testen is het nou heel snel weer over dan kan je er alsnog een testje tegenaangooien(tegen je vriend dan) hahahaha sorry geen leuk grapje.

Ik hoop van hartje dat je alsnog snel pos test.

veel liefs sancho :p

4. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    En Rammeke ,

Weet je al iets meer? of zijn de :evil: gekomen....

gr Lydia

Deel Deze Pagina