Hallo, Heb hier van een collega op het werk gehoord dat als je in je urine witte vlokjes ziet, dat je zwanger bent. Zij had dit al gezien voor ze een test gedaan heeft. Maar weet niet meer vanaf wanneer dit zichtbaar is. Heeft iemand hier een antwoord op?
Hierop zou ik niet vertrouwen, Je weet pas echt dat je zwanger bent Als je die begeerde posi test in je handen hebt. Ik heb in het afgelopen jaar vanalles gevoelt en zien, maar ben helaas nog steeds niet zwanger. Groetjes Beeb
Soms denk ik ook dat het zie maar uit eindelijk lost het op. Volgens mij is het lucht ofzo...ik weet het niet
Witte vlokjes kan ook een blaasontsteking betekenen. Ik heb dit zo vaak gehad en dan altijd met witte vlokjes in de urine. Nu schijnt blaasontsteking wel vaak een 1e teken van zwangerschap te zijn (mits je hier natuurlijk mee bezig bent..). Succes! Gr. Elma
ik had ook veel witte vlokjes in mijn urine, hier kwam ik achter toen ik ging testen en in een potje had geplast! maar geen idee of ik dit ook normaal had! zoals beeb al zegt, er is maar 1 manier om er achter te komen of je zwanger bent, en dat is een positieve test! liefs elfje
nee! toen ik dus zwanger was! ik heb geen idee of ik dit normaal voor mijn NOD ook had... liefs elfje