Hoi allemaal, Ik gebruikte eerst menstruatie.net om me cyclus bij te houden. Helaas lees ik net dat ze gestopt zijn. Hebben jullie tips welke ik nu kan gaan gebruiken? Het liefst in het nederlands engels is niet zo goed
Ptracker je kunt alles aangeven data van vrijen tot allerlei klachten notities maken erg fijne app geeftvook je vruchtbaarste dagen aan en klopt bij mij prima leuke makkelijke app
De app van fertility friend.com. Ik heb P-tracker ook geprobeerd en die van Predictor, maar al die andere apps gaan uit van gemiddelden (van vrouwen in het algemeen) terwijl FF jouw gegevens gebruikt om historie op te bouwen.
Ik gebruik zowel Womanlog als Mydays... Beide zijn fijn in gebruik maar ik vind wel dat de Womanlog een vrij drukke achtergond heeft terwijl Mydays wat rustiger is. Iedereen zijn eigen voorkeur daarin denk ik!
Ik gebruik de site Mama Apps Ik heb een onregelmatige cyclus en de meeste apps gaan maar tot 35 dagen. En dat ga ik dus niet redden
Voor ipad: Mama apps = https://itunes.apple.com/nl/app/mama-apps/id596083166?mt=8 Mijn Biologische Klok = https://itunes.apple.com/nl/app/mijn-biologische-klok/id482014442?mt=8
Ik gebruik mijn biologische klok van predictor maar ookal ben ik nog maar kort bezig zie mijn onderschrift het is me wel duidelijk dat je niet te veel uit moet gaan van deze app's dit zijn gemiddelde vruchtbare dagen mijn man en ik gaan gewoon tussen dag 8 en 20 om de dag klussen denk dat dat de enigste optie is om je kansen zo groot mogelijk te maken
Hier ook Fertility Friend. Hoe meer (cycli) je invoert, hoe beter hij gaat voorspellen aan de hand van jouw eigen gegevens.
Heb ptracker gedownload tot nu toe overzichtelijk. Denk een goede vervanger voor menstruatiekalender.net
Ik heb ook een tijdje fertility friend gebruikt! Erg makkelijk in te zien en volgens mij kan je ook je temp erin bijhouden!
Ik gebruik Period Diary op mijn iphone, het was zo'n beetje de enige die werkte op een iphone 3g. Het is in het engels, maar het is heel makkelijk met een kalender en met icoontjes, er komt bijna geen engels aan te pas.
Hi! Ik gebruik WomanLog Pro. Ga wel even wat andere genoemde appjes proberen die jullie hierboven noemen. Even nieuwsgierig. Hoewel ik wel tevreden ben met WomanLog. Met de laatste update nu ook een ovulatie pushbericht.