Help! Hevig bloedverlies op dag van eisprong?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sammy21, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Misschien dat jullie me kunnen helpen! Ik heb gister of eergister mijn eisprong gehad. Maar ik ben gister ineens enorm gaan bloeden, nog veel en veel heviger dan mijn menstruatie! Het bloed is ook enorm donkerrood net geen zwart..

Ik heb vannacht wel seks gehad en tijdens de daad begon het al. Maar nu vanochtend wakker geworden en nog steeds hevig bloedverlies..

Ik vind het best wel eng eigenlijk en ik hoop dat iemand weet wat dit is. Maak me best wel zorgen.:(

liefss

2. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi Sammy,

Ik zou als ik jou was naar de huisarts gaan. Dit kan zeker geen innesteling zijn omdat jouw eitje de baarmoeder nog niet bereikt kan hebben in zo'n korte tijd.

Als je een regelmatige cyclus hebt en zéker weet dat je eisprong hebt gehad, moet er iets anders aan de hand zijn.

Gauw bellen hoor! Sterkte!!!

Groetjes Patricia

ps: laat je weten wat er uit gekomen is?

3. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee inderdaad daarom maak ik me ook zorgen omdat ik weet dt het nooit een innesteling kan zijn. Ik wou even weten of meerdere mensen dit kennen voor ik de huisarts bel! Maar bedankt voor je tip!

4. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Heb je ook pijn? Vind het een vreemd verhaal.. Zou niet weten wat het moet zijn! Heb je ei gevoeld of heb je testen gebruikt? Of weet je niet helemaal zeker dat je ei geweest is?

5. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee totaal geen pijn eigenlijk. Het is inderdaad erg vreemd.. en baal hier echt van:( Ik heb geen test gebruikt, ik heb m gevoeld. Maar begin nu toch erg aan mezelf te twijfelen..

6. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    ik denk dat je ei gewoon eerder is geweest en dat je eerder dus ongi bent geworden.misschien dus een vervroegde miskraam dit gaat gepaard met veel meer bloed dan een gewone menstruatie

7. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is wel balen.. ik heb wel alleen gister en eergister vruchtbaar slijm gehad. (Dit heb ik heel sterk tijdens mijn eisprong) Maar merk nu echt dat het van alles kan zijn. Het bloeden is ook gestopt..

Iig toch bedankt voor je reactie!

Ps. Succes met je bevalling!!

8. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Als het tijdens de sex is gebeurt lijkt het erop dat er een ader is geknapt. Zeker als je er geen pijn van hebt zou dat heel goed kunnen.

9. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou inderdaad ook kunnen. Ik hoop dat het zoiets onschuldigs is. Thanx justdakota!

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik lees even met je mee. Ik heb ook zoiets... Heel vreemd.

Vanaf zaterdag heb ik last van bloedverlies, terwijl ik toen op dag 19 van mijn cyclus zat! 't Bloed kijkt niet helderrood, maar erg donkerrood.
    Ik heb vanaf dag 12 ovutesten gedaan, maar nog geen positieve in handen gehad.
    Verder heb ik ook geen ongipijn. Wel een zeurende pijn in mijn linker lies en gevoelige borsten.

Geen idee wat dit te betekenen heeft.. Ik heb 2 lange cyclussen achter de rug en nu ineens een cyclus van 18 dagen lijkt me wel erg vreemd.. Maar het voelt nu ook niet als ongi.
    Heel vreemd dus..!

11. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik heb ook wel eens bloedverlies gehad tijdens mijn eisprong, dan liep het er echt uit. Ben er toen ook van geschrokken, maar was na een dag ook weer weg.
    Je zou voor de zekerheid je ha even kunnen bellen.
    Succes.

Deel Deze Pagina