Jee, wat slopend voor je zeg. Wel goed om voorlopig even CD's te gebruiken. Kun je iig wat meer inzicht in je cyclussen krijgen. Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt en dat alles weer een beetje "normaal" wordt. Hier trouwens ook flink overgewicht, maar al 3x knettersnel zwanger (2e ronde en 2x oeps)
@Collo Ja, was het ook ja... Ik hoop dat ik binnenkort ongi ga worden want ook dat is niet leuk om op te moeten wachten. Heb nog nooit zo gehoopt op ongesteld worden haha! Heb me inderdaad wat meer ingelezen over zwangerschap en overgewicht en het hoeft absoluut geen effect te hebben op je vruchtbaarheid. Ik zou alleen wel graag wat kwijt willen raken. En inderdaad, mijn vriend en ik hebben afgesproken dat ik even helemaal niets ga gebruiken zodat mijn lichaam er helemaal klaar voor is als we helemaal ready zijn voor een klein mensje En ik hoop dat ook meteen wat af te kunnen vallen!
EINDELIJK!!!! Vanmorgen ongesteld geworden! Nu hopen dat mijn menstruatie weer regelmatig gaat worden!
Wat fijn!!!! Dan kun je nu weer vooruit gaan kijken en ik hoop dat je een wat meer regelmatige cyclus krijgt!