Hallo melden, Ik weet dat wij pas in ronde 5 zitten en dat er meiden zijn die veel en veel langer bezig zijn. Maar toch wil ik even mijn "ei " kwijt. We zijn nu bezig met ronde 5 om zwanger te worden en ik heb geregeld de gedachten dat het ons gewoon niet gaat lukken. Dit komt mede doordat er op een beurs een Chinese geneser zei dat mijn lichaam koud was en dat het moeilijk is voor een eitje om zich in mij te nestelen. Ook ben ik bij een soort van osteopaat geweest voor hoofdpijn klachten en die gaf aan dat het aan de onderkant van mijn lichaam zwak was/voelde ? Dit kan natuurlijk ook me blaas of darmen zijn maar ook me baarmoeder. Waar ik dus zo bang voor ben. En aangezien we dus bezig zijn om zwanger te worden kan ik deze 2 dingen maar moeilijk los laten. Wat zouden jullie doen ? Actie ondernemen door bijv acupunctuur te gaan doen ? Of het op zijn beloop laten en na een jaar pas actie ondernemen ? Alvast bedankt voor het lezen en eventuele reacties
Ik denk dat de onderste pendeldatum niet klopt bij je Maar dat even terzijde, als je hiermee naar een dokter gaat denk ik dat hij er niet veel mee gaat doen omdat het via een alternatieve geneeswijze was. Ik weet niet of je nog andere dingen hebt waarom je denkt dat het niet zal lukken, die je wel als argument zou kunnen gebruiken voor de dokter.
Ik snap dat je gaat malen, dat had ik ook vrij snel. Bij ons lukte het ook niet goed uiteindelijk, maar ik ken ook mensen die bang waren dat het niet ging lukken en bij wie het toch lukte. Ik ben zelf wel sceptisch tov die Chinese genezer op een beurs. Hij wilde denk ik ook gewoon verkopen! Wb de osteopaat kan je daar toch nog een keer langs gaan om te vragen wat hij bedoelde en dan eventueel laten behandelen door massage bijvoorbeeld.accupunctuur is nooit bewezen effectief bij IVF, bij vruchtbaarheid in het algemeen weet ik het niet. Je kunt wel naar je huisarts en je zorgen uiten. Ik heb oen ik 9 maanden beig was gezegd dat het 11 maanden was, omdat ik vond dat ik zo lang moest wachten anders. Succes!
Haha nee die pendel datum klopt idd niet hij is aangepast. Tot nu toe nog geen andere dingen waardoor ik denk dat het niet gaat lukken...tot nu toe alleen de gedachten .
Ja ik zat er ook aan te denken om idd terug te gaan naar die man en ok te vragen wat hij nou bedoelde. Vind het knap lastig dat hele zwanger worden en alles wat erbij komt kijken haha.. Jij bijna de eerste echo, leuk hoor !
Er is niks getest of officieel vastgesteld. Het zijn voornamelijk aannames. Zelf geloof ik daar niet zo in. 5 rondes zijn inderdaad nog niet veel, dus kan er nog zoveel gebeuren! Wellicht dat je je angst wat opzij kan zetten, zodat de positieve gedachte de overhand neemt. Vertrouw op je lichaam Zelf zit ik ook in ronde 5. Ik weet hoe lastig het is
Tegen mij werd jaren geleden gezegd door een dergelijk iemand dat ik de komende 3 jaar zeker geen kinderen zou krijgen. 2 maanden later was ik zwanger. Het zegt dus niks! Blijf positief denken! Ik weet niet of je ovulatietestjes gebruikt of temperatuurt, maar anders kun je dat nog gaan doen om zo je ei op te sporen en je kansen te vergroten. Meer dan dat kun je niet doen. Vertrouwen hebben in je lijf en in de toekomst. Laat je niet gek maken door dit soort mensen. Als ze de waarheid in pacht hadden gehad dan zouden ze het veel te druk hebben om op dit soort beurzen te gaan staan.
Bedankt voor de opbeurende woorden ! Ik ben inderdaad begonnen met ovulatie testen. Kijken of we daardoor idd de kans kunnen vergroten. En aan mij de taak om positief te denken en die vervelende gedachten links te laten liggen. Hopen dat we deze maand succes hebben.
Bedankt voor je reactie. Ik moet inderdaad maar wat meer op mijn lichaam gaan vertrouwen En 5 rondes is inderdaad nog niet veel. We gaan deze maand weer aan de slag en hopen dat het raak is. Jij ook succes deze ronde !
Meis, maak jezelf niet gek/overstuur! Alle dingen die je hebt gehoord, komen extra hard aan doordat je al een tijdje in het traject zit en doordat je lijf vol met hormonen zit/zat. Dat versterkt die onzekere gevoelens. Acupunctuur kan iig geen kwaad en kan zeker helpen bij een koude chi zoals dat heet (had ik ook; ook acupunctuur gehad). Bedenk dat jij en (dus je lijf) sterk bent aangezien je dit heel graag wilt en er zoveel voor over hebt. Dat gaat jullie helpen in het realiseren van de droom!
Dank je wel voor je lieve woorden ! Als het deze ronde niet is gelukt ga ik idd acupunctuur proberen. Baadt het niet, schaadt het niet Wat fijn dat jullie zwanger zijn ! Geniet ervan