7 dagen overtijd,negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door loveisuss, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Hahaha ok.
    Ja weet dat het opzich wel zou kunnnen.
    Was benieuwd hoe jullie erover dachten

2. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Hier ook nog steeds geen menstruatie!!
    En heb gewoon een regelmatige cyclus van 35 dagen wat al lang is en nu duurt het nog langer!!
    Zolang er geen bloed is blijf ik diep van binnen hopen op zwanger zijn en bedenk allemaal theorie....
    Bij mijn dochter testte ik 2 a 3 dagen na nod positief en bij mijn mk ook.
    Heb voor het laatst getest op dag 4 na nod en NIKS pffff
    Heb een topic geopend of per zw je lichaam anders hcg aanmaakt, misschien gaat het nu wel trager?!???

3. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL

Hier ook nog steeds geen ongi of positieve zw.test.inmiddels 12 dagen overtijd!ik weet wel dat hcg elke zwangerschap en bij ieder persoon anders is,mijn ha vertelde dat zij pas na 3 week licht posi teste daarom mag ik ook volgende week pas langskomen.wat zal ik blij zijn als k uit deze onzekerheid kom

4. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    En heb je het nog na gevraagd bij je huisarts? Ben wel benieuwd wat hij zei. Mijn huisarts zei vorige week woensdag (telefonisch) dat ik dus vorige week een test moest doen (die was dus omo wit) en dan deze week weer. Mocht er dan nog een ongi of positieve test zijn moet ik weer bellen... hopelijk heb jij ook snel duidelijkheid!

5. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Ik ben ook erg benieuwd! Heb mijn huisarts gebeld maar die zei dat ik het beste kan afwachten, omdat ik misschien een menstruatie over heb geslagen. Had oo internet gelezen dat dat niet kan als je geen anitconceptie gebruikt.. Maarja de dokter zal het wel beter weten hoop ik!!

6. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    haii dames

nou gister bij de huisarts geweest,ff gepraat en hij heeft ff gevoeld maar wist het ook niet..hij zei of je menstruatie komt eraan of toch een prille zwangerschap(al denk ik zelf geen zwangerschap)vanmorgen bloedgeprikt en als daaruit ook blijkt niet zwanger krijg ik gewoon een tabletje om de menstruatie op te wekken :) hoe dan ook over1 of 2 dagen uit de onzekerheid..heerlijk!!

bij jullie nog iets veranderd???

7. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Wat fijn zeg dat je duidelijkheid hebt! Nou ik duim toch voor die zwangerschap en ander hup dat tabletje en laat maar komen die hap! En op naar de volgende ronde!

Hier geen veranderingen, houd veel afscheiding, rugpijn en opgeblazen onderbuikgevoel. En 's avonds misselijk na het eten, en een strakkebuik gevoel als in bed lig. We wachten het gewoon nog even verder af, ga zaterdag weer testen en indien negatief maandag de huisarts weer bellen.!

8. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Nog steeds niks hier. Gisteravond wel een gemene steek links onderin mn buik. Misschien toch mn ovulatie dat mn bruinverlies 5dagen voor NOD toch als een lichte menstruatie gerekend moet worden? Ik weet t niet meer:p

9. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ik ga vanavond eens een ovu test doen, andere meiden denken toch dat me ei er nog aan moet komen...

10. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog één! Als ik van mijn ovulatietesten uit moet gaan heb ik dik drie weken geleden mijn ovu gehad. Nu nog steeds niks. Geen ongi maar ook geen positieve test en geen kwaaltjes... Morgen naar ha kijken wat die verder zegt! Afwachten is heel frustrerend! Succes meiden!

11. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    En al iets meer bekend van je bloeduitslag?

12. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nou hier me ovu test, morgen nog maar een keer testen, want ik zie wel iets maar niet veel haha!

13. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,bloedtest binnen...niet zwanger!eindelijk uit de onzekerheid pff volgende week krijg ik de medicijnen om de ongi op te wekken,heb inmiddels zooon rugpijn dat ik amper kan lopen :(

14. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Da's gewoon een positieve test meid :))

15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @loveisus wat fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt! En nu snel die pillen en dan hup weer de nieuwe ronde in! En echt, ik dacht dat de streep net zo donker of donkerder dan de controle streep moest zijn.

16. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoi,

Nou ik ben inmiddels ook 9 dagen over tijd. Heb dinsdag voor het laatst getest.... Nu heb ik wel PCOS, maar ik ga van mijn langste cyclus uit. Ik heb verschillende klachten zoals steken in mijn lies, buikpijn en veel hoofdpijn. Ik denk dat mijn lichaam mij gewoon voor de gek houdt.

Succes allemaal..!

17. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @hbz je lichaam kan gekke dingen met je doen, en helaas kunnen wij niks anders doen dan wachten. Hoe frustrerend het ook is!

18. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Joyce, je ziet wel een streepje, maar bij ovutesten (anders dan bij zwangerschapstesten!) moet de teststreep donkerder zijn dan de controle streep. Dus nog even doortesten tot eisprong of ongi... succes!

19. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Droppie 3, gisteravond ook weer een test gedaan en helaas is hij weer lichter dan woensdag. Maar vanvond gewoon nog maar even een testje doen en dan zullen we het zien!

20. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    nou dames ben er weer..

d8 ik na de negatieve bloedtest uit de onzekerheid te zijn..niet dus!!
    ik zou eingelijk vandaag bellen voor de tabletjes om mijn ongi op te wekken omdat de zw.testen en bloedtest vorige week negatief bleken..had nog 1 test thuis liggen dus dacht vanmorgen..ik doe hem toch nog voor de zekerheid voor ik de tabletjes neem...en wat denk je..een heeel licht positieve test :$:(:( helemaal gek word ik ervan..weet niet goed wat ik ervan moet denken maargoed,toch ff de ha ebeld net omdat ik toch na de positieve test van vanmorgen echt 100 % zekerheid wil voor ik de tabletjes neem..morgen krijg ik een doorverwijzing van de huisarts en dan maar afwachten wanneer ik terrecht kan voor een echo..en meestal duurt dat wel 2 weken of meer dus ik zit nog een tijdje in onzekerheid:(weet niet meer wat ik er allemaal van moet denken

Deel Deze Pagina