7 dagen overtijd,negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door loveisuss, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    loveisus, heb je een foto dan kunnen we met je meekijken.. het zou toch wat zijn!!! Misschien toch een laat ei en dan nu een prille zwangerschap?

2. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    had ik al geprobeerd maar krijg um niet goed op de foto...dan moet ik wel een hele late eisprong hebben gehad..mn laatste menstruatie was 15 okt.ga r nog steeds wel vanuit dat ik NIET zwanger ben maar door die test van vanmorgen ben ik nou niet meer 100 % zeker..ook omdat ik nog steeds geen ongi of ongi gevoel heb..wacht de doorverwijzing van de huiarts af en maar door middel van een echo de bevesteging te krijgen..durf de tabletjes nu gewoon niet te nemen want stel je voor......

3. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nou het is niet vreemd hoor een late eisprong, hij moet ooit weer komen zonder eisprong word je niet ongi. Mijn laatste menstruatie was 7 oktober (baas boven baas haha) en ik heb denk ik me ei vorige week gehad of niet haha ik ben nu aan het testen met ovu testen en hij is licht positief dus wacht het af.

Nee ik zou als ik jou was echt die tabletjes niet nemen hoor! En konden ze in je bloed niet terug halen wanneer je je ei had gehad? Dacht dat ze dat ook konden zien. Meid gewoon goed hoop houden over 2 dagen nog eens testen wie weet is hij donkerder en kunnen we je toch feliciteren. Je weet het niet!

4. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nee kreeg gewoon de assisten of balimedewerk aan de tel en die keek ff in de computer nee negatief geen zwangerschap,hcg was minder als 1 daarom ga ik ervan uit dat k niet zwanger ben maar toch een heeeel klein beetje hoop door de test van.orgen .neem dus die pilletjes pas wanneer ik. Met een echo een zwangerschap of geen zwangerschap kan vaststellen

5. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    O dat is wel balen dan, nou meid geef de moed niet op en gewoon over 2 dagen weer een test doen, word hij donkerder weer de dokter bellen met het nieuws en dat je een nieuw onderzoek eist!

6. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL

ik mag vanmiddag naar de gynecoloog..eindelijk uit de stress haha :p

7. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Laat je het ons weten?
    In ieder geval heel veel succes vanmiddag!

8. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Heel veel succes en hou ons op de hoogte!!

9. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat raden jullie mij aan? Zit nu op dag 51 geen positieve test en geen bloed.. normaal ongeveer cyclus van 38. Ha bellen voor bloedtest of doorverwijzing naar gyn? Of afwachten. Bestaat er überhaupt nog een kans dat ik zwanger zou kunnen zijn? Bedankt alvast

10. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Ik zal niet zeggen dat het niet kan, maar bijna 2 weken over tijd en geen positieve test lijkt mij niet zwanger. Ik zou ermee naar de huisarts gaan en vraag ook om een bloedtest, dan weet je het denk ik zeker!

11. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geloof ook niet dat ik zwanger ben want heb ook geen symptomen maar verwacht datde ha ook zegt dat ik moet aafwachten... Waarschijnlijk lange cyclus. :(

12. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Bel, de kans is heel erg klein dat je nu zwanger bent. Weet je wanneer je je ei hebt gehad? Want als je ei later is geweest is NOD ook later.
    Ik heb ook contact geahad met me huisarts hij wil wel dat ik een bloedtest doe om het 100% zeker te weten. Wat we daarna gaan doen en of we wat gaan doen weet ik niet.

13. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had 4 november een positieve ovulatie test maar dat zegt ook niet alles. Maar die onzekerheid he. Ik moet aankomende week mijn ei ongeveer weer krijgen. Kam dat ook afwachten.. pfff

14. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ik weet precies hoe je je voelt, ik ben nu weer 8 dagen aan het zoeken naar me ei en hij werd gister weer donkerder nog niet echt donker, maar wie weet komt hij er toch nog aan. Alhoewel ik wel sinds woensdagavond bruinbloed heb bij het afvegen (niet elke keer) dus maar ik test lekker door haha.

Je kunt geen cyclus overslaan dus je ei moet of toch nog komen want als hij al geweest is duurt het maximaal 19 dagen voor je ongi word. En aangezien je wel al ongi bent geweest voor deze cyclus denk ik dat je gewoon ovu testen moet gaan gebruiken, wie weet!

15. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

@bel85 ik had hetzelfde! Kan heel goed dat je een keer een uitschieter hebt als om de een of andere reden je eisprong heel laat is. Zou niet meteen naar de dokter gaan hoor, enige wat die kan doen is je pillen geven om de menstruatie op te wekken maar zou persoonlijk liever de natuur zn gang laten gaan

16. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh nou heb toch net ha gebeld en moet maandag om half negen er zijn. Voel me wel een zeikerd maar die onzekerheid is ook wat. Bedankt voor jullie tips en laat het weten.

17. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Hier, denk ik, rond 19 nov mijn ei gehad. Gebaseerd op cyclus van 33 dagen zou ik afgelopen dinsdag ong hebben moeten worden... Niet dus. Heb heel minimaal bruinverlies gehad en 1 keer met afvegen iets rose/bruin slijm... Heb inmiddels 2x getest maar allebei negatief.
    Wat denken jullie?

18. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames, ik wilde jullie even een update geven. Vanmorgen bij ha geweest. En worden doorgestuurd naar zhuis naar fertiliteitsarts. Waarschijnlijk worden we daar beide onderzocht. Werd erg serieus genomen, dus was heel fijn. Nu verder afwachten. Nog steeds geen menstruatie. wordt vervolgd! Bedankt voor jullie "luisterend oor". :)

19. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Wat fijn voor jullie zeg! Succes in deze komende spannende periode!

20. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je lieve reactie! Jullie ook succes he! Dat je maar snel een positieve test in handen mag hebben!

Deel Deze Pagina