Hee lady’s, Na mijn 10 daagse Letrozol kuur heb ik afgelopen vrijdag een controle echo gehad om te kijken naar mijn eitjes en er was wonderbaarlijk eindelijk eens een eitje te zien van wel 22,5 mm groot. De verpleegkundige gaf aan dat ik moest gaan testen met ovulatie testen en dat hij echt elk moment kon springen maar helaas nog steeds geen positieve ovu test. heb ik mijn eisprong gemist? Heb iemand hier ervaring mee? heb wel nog steeds wat vervelende pijn rechts onderin mijn buik waar ook mijn ei groeit alvast bedankt!
Ik heb zelden positieve testen, maar krijg altijd pregnyl of die ander om de eisprong op te wekken vanaf ongeveer 18mm. Geen ervaring met wanneer die anders springt of hoe ver ie door zou groeien zonder. Behalve dat als ik t niet gebruik ik dus ook heel lange cyclussen heb (40-60 dagen)
Geen ervaring. Maar 10 dagen letrozol? Ik lees dat die in principe 5 dagen is van cd3 tot cd7. Ik denk dat je ovulatietest voor vrijdag al positief was met een follikel van 22,5mm en van het weekend misschien al gesprongen is. Hoe zagen je testen eruit?
Wat is negatief voor jou? Mijn testen worden niet zo donker als de teststreep, maar ik heb als hij er tegenaan gaat zitten toch echt ieder moment mijn ei.
Ik gebruik de testen van clearblue.. dus geen streepjes maar rondje, met smiley positief en alleen een rondje negatief. Helaas alleen maar lege rondjes gehad
Ahh oke, ik moet maandag bloedprikken om te kijken of ik een eisprong gehad heb. Ik ben gestopt met ovulatie testen omdat het me ook erg onzeker maakt wacht ik het rustig af tot maandag
Ik heb ook aan de letrozol gezeten en moest ook ovulatietesten gebruiken. Deze zijn bij mij nog nooit positief geweest ondanks dat ik indd doormiddel van een echo kon zien dat mijn ei op springen stond. Zelfs de laatste ronde (van die ronde ben ik zwanger geraakt) had ik geen positieve ovulatietest. De testen van de Etos gaven naar mijn idee dan nog het beste aan waar ik zat met mijn ei
Mijn natuurlijke eisprong is ook pas tussen de 23 en 26 mm. Wat inhoud dat ik ook pas bij grote follikels pas een positieve test heb.
ahh okee gelukkig wel zwanger geraakt dat is fijn! Heb net 5 min terug bij afvegen na het plassen licht roze met slijm (sorry het klinkt vies) ik ga morgen afwachten ben heel benieuwd of hij gesprongen is.
Jaa de arts gaf ook aan dat het eitje idd nog wat groter had kunnen worden. Vorig vrijdag was het eitje 22,5 mm en heb tot vandaag door getest geen positieve test. Ik wacht gewoon rustig af tot morgen. Wel heel bedankt voor je reactie!
Dat het eitje 22,5 mm was is vorige week vrijdag niet afgelopen vrijdag maar die week ervoor 28 april, hij moet dan ondertussen wel echt gesprongen zijn. Ik heb vanaf 25 april tot eergister getest een geen positieve test gehad.