7 dagen overtijd.. schaduwstreepje en een veegje roze

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moederkloek, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    De update.. ik ben nu 1 week overtijd ,bijna 8 dagen.. nog geen bloed. Deze ochtend (sorry) wat slijm met heeeel licht bruinig en rosig. Vanmiddag nog wat. Meer kwam er niet.

Vanochtend testje kv 2v5 met een schaduwlijntje na 4 min. Man kon het ook zien ( ook een tuurder hihi ik was iig niet de enige!) Maar, ik ga er voor mn eigen vanuit dat het niks is, dan maakt het minder uit. Nee heb je, ja kun je krijgen!

Wat ik nu ga doen is overmorgenochtend nog n kv testje doen, dan moet het beter te zien zijn. Als dat zo is, plaats ik t uiteraard gelijk!

2. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    Vandaag zelfde verhaal.. roze afscheiding heel lichtroze.. meer nog steeds niet.. morgen alweer testen in de ochtend dan moet het wel duidelijk gaan zijn!

3. Bloemhartje

30 sep 2014
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    spannend hoop voor je dat die positief zal duimen
    ff wachten

4. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat rozeverlies kan voorbode zijn van je menstruatie.
    Ik heb het steeds vanaf een dag of 3/4 ervoor.

Hoe lang zijn jullie nu bezig voor een kindje?
    Ik duim dat je morgen duidelijkheid hebt!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan ook goed een ovulatiebloeding zijn. Wellicht cyclus in de war of een cyclus overgeslagen.

Op een eisprong kunnen zwangerschapstesten ook met een tuurstreepje/licht streepje op reageren.

Aangezien je al 7 dagen overtijd bent en al lang allerlei klachten hebt waarvan je denkt zwanger te zijn. Als die klachten van HCG zouden konen, had je nu al lang knaltesten moeten hebben.

Heb je vaker langere cyclussen of altijd zeer regelmatig?

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

7. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    Ja het zou allemaal kunnen! Nou mijn cyclus was steevast 30 dagen! Heeeel soms 1 dagje langer maar eigenlijk bijna nooit.. ik had 26 maart en 27 en 28 maart van licht naar schaduw aflopend 3x een licht positief testje.. en die nacht vreselijke bm steken.. ik denk dat dat de eisprong was ( en die dus een week te laat was ) DENK ik he, gezien ik die dag ook strontje misselijk was .. die week elke nacht wakker om te plassen..

Normaal zou mijn ongesteldheid nu weeral 1 dag achter de rug moeten zijn, was die op tijd geweest.
    Ik had deze ochtend nog wat roze slijm maar dat is nu weer helder.. het is zo raar!! Wat jullie zeggen zou allemaal kunnen , ikzelf snap er niet heel veel meer van

8. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    We waren deze keer niet aan het proberen, ik raak behoorlijk snel zwanger, te snel wel te noemen, ook door anticonceptie heen soms.. we hebben samen 3 kindjes ik nu 4, de jongste is nu net 8 maanden vandaag . Maar we hebben het over gehad en het kindje is gewoon helemaal welkom als het daar al groeit..( zo niet proberen we een zwangerschap een tijd uit te stellen) als ik zwanger ben en alled is goed op de 20 weken echo, laat mijn man zich wel steriliseren. Aan de ene kant beter, want meer dan 5 kinderen is veel.. maar ik vind kindjes zo geweldig!

9. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    9 dagen overtijd.. nega test..nu sinds 3 dagen afscheiding met een kleurtje ( eerst 2 dagen rose, nu licht bruin) nog steeds geen duivels.. bloedtest wordt morgen gedaan, dus ik weet vrijdag (hoop ik) meer!

Deel Deze Pagina