test zegt zwanger maar......

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by bos, Nov 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    hoi.

ik heb vanochtend een digitale test gedaan van clear bleu....hij zegt zwanger (zie album)

maar nu is mijn vraag..... ik ben 30 oktober ongi geworden (dacht ik) dit was 3 dagen helder bloed en 4 dagen oud bloed....omdat ik al vier ochtenden misselijk ben, stevige hoofdpijn heb, erg moe ben en nog steed gevoelige borsten heb toch maar een test gedaan en die zegt dus zwanger...

ik weet het nu even niet meer hoor....is de test vals of kan ik gewoon ongi geweest zijn en toch zwanger zijn....

alvast bedankt...

2. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    ik wil nog even erbij zeggen dat ik het nu helemaal niet meer weet..

vanochtend nog een test gedaan van sensitest en die gaf maar 1 streep....
    negatief dus...

word hier zo onzeker van...

is de sensitest dan niet zo gevoelig
    of geeft de cb digitaal fout positief..
    en waarom heb ik dan wel gevoelige borsten......ochtend (en gisteravond ook avond) misselijheid....moe....hoofpijn en gerommel onder in mijn buik en opgezette buik/darmen....

ik haal nu alles in mijn hoofd zelfs het woord schijnzwanger....maar ja die test he ......

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Bos,

ik snap je onzekerheid. Het bloedverlies duidt op een menstruatie al kan het ook een innestelingsbloeding zijn geweest. De klachten die je hebt kunnen inderdaad ook heel goed bij een zwangerschap horen, maar heel soms hoort het ook bij een normale cyclus. Schijnzwanger zou ik niet zeggen hoor, want je hebt wel een positieve test gehad. Ik denk eigenlijk dat je een hele vroege miskraam hebt gehad. Test over een aantal dagen nog eens, dan zou het duielijk moeten zijn. En anders kun je je HA bellen om evt een bloedtest te doen, daarin is de hoeveelheid hCG te meten.
    Succes ermee.

Groetjes Brigitte

Share This Page