pfff ... de hele dag door misselijk gevoel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door juf Mariska, 11 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Wie herkent dat ook .... dat je de hele dag zo een beetje weeig gevoel hebt. Misselijk, maar dan ook net weer niet! Hoort dit bij mijn zwangerschap of word ik gewoon ziek?

2. LydiaRichie

5 feb 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hoort erbij hoor, had ik ook bij mijn vorige zwangerschap.

Hoe ver ben je?

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik had dat ook toen ik zwanger was...constant het gevoel iets te moeten eten omdat ik beroerd werd van mijn lege maag...

4. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap dus helemaal niet gehad, dus voor mij niet herkenbaar. Ben nu bijna 7 weken, dus het is wel volop de periode van misselijk kunnen zijn. Maar aangezien er toch wel veel zieken zijn op het moment in mijn naaste omgeving, weet ik toch niet zeker waar de misselijkheid vandaan komt. Maar een ding is zeker ... het gaat zeker weer over!

5. Rocksy24

Rocksy24 Lid

18 jan 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi juf mariska,
    ik ben nu bijnna 6,5 week zwanger maar het is bij mij nu al 2 weken aan de gang en sinds 1 week wordt het veel erger heel de dag misselijk en gevoel dak iets moet eten omdat me maag op zijn kop staat,

Wordt er ook beetje moedeloos van en lusteloos omdat ik me schuldig voel van het vele eten, om het te onderdrukken..

Ik probeer zoveel mogelijk kleine beetjes te eten maar bij mij is het nu om het uur dak iets aan het eten ben neem dan wel fruit of droge cracker of beschuit anders kom ik straks enorm veel aan.

Het hoort erbij en is voor een goed doel he :p

Succes ermee en hoop dat het bij jou ook snel overgaat

Ik zal er door heen moeten en het hoort erbij is voor goed doel :p

6. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb precies hetzelfde! zelfs snachts. moet ook echt de hele dag door eten om het gevoel enigszins te onderdrukken. ben dan ook al 4 kilo aangekomen en ik ben pas 12 weken!!!!
    waar gaat dat heen???
    maar ik moet zeggen dat t wel steeds iets beter gaat. het zijn nu meer vlagen over de dag verspreid ipv heel de dag.
    succes!

7. primavera

primavera Actief lid

1 feb 2012
    330
    66
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb ook veel meer honger, maar daarmee ook veel meer last van obstipatie en winderigheid...

Daarnaast voel ik me ook niet helemaal 100%, veel sneller verkouden.

Ik ben (nog) niet echt misselijk dat ik moet overgeven, maar wel weeeig inderdaad....

Die hormonen doen veel en het is echt per dag verschillend..

Succes girlssss

8. Rocksy24

Rocksy24 Lid

18 jan 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL

JA idd ik heb het ook snachts echt heel de dag door wordt er idd moe van en ben nu gelukkig nog maar 1 kilo aangekomen maar als het in dit tempo gaat dan zitten die kilos er zo bij... en overgeven hoef ik niet lijkt het soms wel op maar ff wat eten licht crackertje ofzo en dan wordt het minder...
    het gaat idd vanzelf over hoop ik :p

We wachten af

idd iedereen hier succes mee fijn zon forum slepen elkaar er doorheen

Deel Deze Pagina