7 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bontekoe, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bontekoe

bontekoe Actief lid

21 okt 2011
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Ik weet even niet meer wat ik moet. Wij zijn 8 a 9 maanden bezig voor een kindje. Mijn cyclus is steeds of regelmatig of aan de korte kant.
    Deze maand ben ik een week overtijd nog niet eerder gehad. Ik heb alle pijntjes en kwaaltjes van mijn menstruatie wel gehad en op tijd alleen ik word niet ongesteld. Alle testen zijn Omo wit. De pijntjes e.d. Zijn nu weg.
    Kan het zijn dat ik gewoon een maand oversla?
    Iemand dit ooit meegemaakt?

2. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Het kan zijn dat je geen eisprong hebt gehad, dan wordt je ook niet ongesteld. Kan dat of heb je je ei kunnen traceren?

3. MoessieLin

30 mei 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Het zou kunnen dat je cyclus in eens veranderd is..
    Maar er schijnen ook vrouwen te zijn die tijdens hun zwangerschap te weinig HCG aanmaken voor een test en alleen via bloedprikken kunnen vastleggen of ze zwanger zijn of niet.
    Ook heb ik weleens gehoord en gelezen dat er ook vrouwen zijn die na 2 weken overtijd pas een positieve test hadden.
    het kan dus beide kanten nog op.
    spannend hoor, succes hoop dat het positief uitpakt voor je! ;)

P.s Bij mijn eerste zwangerschap voelde het ook alsof ik gewoon ongesteld ging worden op de NOD en de dagen erna maar werd niet ongesteld en was dus wel zwanger :)

4. MamAnna

MamAnna Lid

13 jun 2012
    12
    0
    0
    Mijn cyclus verdween ineens..
    (heb van oktober 2011 tot februari 2012 een cyclus gehad gewoon
    wel onregelmatig, dat wel.. de dagen verschilden erg)
    Hoe of wat.. geen idee.. Dus alles kan!
    Was je voor die tijd ook aan de pil?
    Ik heb momenteel allerlei klachten maar geen positieve test.

Ik zou als ik jou was gewoon even afwachten ofzo...
    Pas zorgen maken als het lang duurt! Tenzij je positief mag gaan testen natuurlijk.. Dus zou zeggen.. nog even wachten en als er niets gebeurd even testen?

:)

5. vogel92

vogel92 Lid

25 apr 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet ziek geweest of iets dergelijks de afgelopen maand. Ik heb het zelf 2 of 3 keer gehad dat ik een maand heb overgeslagen, maar wel nadat ik (flink) ziek was.

6. bontekoe

bontekoe Actief lid

21 okt 2011
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties. Ik heb wel een eisprong gehad de 21e was de ovutest positief dus zeg maar de 23e of 24e een ei.
    Afwachten is echt moeilijk. En ik snap niet dat ik de symptomen heb alsof ik ongesteld moet worden en die zijn weg maar ben en niet zwanger en niet ongesteld. Echt vaag toch?
    Soms ben ik bang dat ik in een vervroegde overgang zit.
    Zucht, wat kun je jezelf gek maken heh.
    Nogmaals bedankt voor jullie reacties.

7. bontekoe

bontekoe Actief lid

21 okt 2011
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MamAn,
    Is jouw cyclus nu wel weer op orde? En ben je er achter waarom die ineens weg was?

@Vogel, wel ziek maar gewoon griepje.

@MoessieLinn, ik ben eerder zwanger geweest toen teste ik wel laat positief mar niet zo laat.

8. bontekoe

bontekoe Actief lid

21 okt 2011
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor degene die meegelezen hebben. Ik ben gister de 14e ongesteld geworden. 8 daggen over tijd.

Deel Deze Pagina