kv 2v5 = etos testpoint??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamabri, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wie weet dit? Zijn de kv 2v5 precies dezelfde testen als de etos testpoint, 2v 4,95?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb gehoord van wel maar heb er geen ervaring mee.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb het ook eens gehoord, maar ik vroeg me af of het waar is.

4. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Nee volgens mij niet, niet toen ik ze gebruikte iig. Maar de gevoeligheid zal hetzelfde zijn

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik vroeg het me af, ik had gisteren een spierwitte (met kv altijd een hele lichte lijn) maar nu vandaag ook op de etostest een heeeeeeeeel licht streepje. En aangezien ik overal streepjes op lijk te plassen :x

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ze lijken gevoelig. Ik ga vanmiddag bij de etos deze testen ook halen. Dan doe ik er zowel van de kv als de etos 1 tegelijk.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Verder niemand die het weet?

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Nee zijn niet dezelfde.
    Kruidvat is van wondfo... etos is van testpoint.

Maar ze zijn wel allebei even gevoelig.

Ik vond etos makkelijker af te lezen ;)

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Kijk, dat is een duidelijk antwoord! Dank je wel, heb ik weer wat geleerd!

10. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Nee zijn niet hetzelfde en de etos heeft een voorgedrukt streepje, dus pas op als je hem in het licht houdt zie je het glanzen. Overigens deze keer steeds mee getest en wel heel tevreden. Op 9 dpo al een heel heel licht streepje (zie profiel)

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik heb gekeken! Gefeliciteerd!

Ik zit vandaag op 9 dpo, hopelijk morgen opnieuw een lichte streep. Die van vandaag vind ik negatief, omdat er beschadegingetjes op de testsstrip zaten, net of er 3 messtreepjes op zaten, dus durf ik niet te zeggen of het nou wel of niet wat was.

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik heb getest vanavond en vind de etos vandaag lichter uitvallen dan de kruidvat. Ik zou zeggen dat ze iets minder gevoelig zijn. Wat jij bedoelt met 3 streepjes klopt die in het midden is geen streep komt door de omhulsel als je het uit elkaar haalt kun je dat gemakkelijk zien maar is wel verwarrend als je lichte streepjes hebt vind ik.

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee. links had ik de c=streep, daarna 2 messneetjes leek wel en daarnaast een vaag (grijs) streepje

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Oh hmm dat is vreemd. Heb je ook met kruidvat getest en krijg je daar ook lichte streepjes op?

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, omdat ik op die &^% testen ALTIJD een streepje krijg.

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja dat had ik de afgelopen 4 maanden ook mar toch weer mee getest nu :)

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Klopt, jij hebt er ook altijd streepjes op, stomme dingen :x

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik vind het maar rottesten :x

Vanmorgen druppels erop en binnen 3 min een vrij goede roze streep, die met het indrogen lichter werd, tot een heeeeeeeel licht, maar wel roze streepje :(

Na 45 min, water opgedruppeld, valt dat ding compleet in de beker water :):):) Heb hem op de schoorsteen gelegd om te drogen, en nu is ie compleet geel en bijna niets meer te zien.... Bah!

19. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
  20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Klopt vind ze ook niet fijn!

Kijk deze is een kruidvat:
    http://img196.imageshack.us/img196/6729/mzz0.jpg

Maar de etos geeft ook een streepje aan wel lichter maar nu is er geel overheen waardoor ik er geen foto meer van kan maken :( en stomme is doe je er water doorheen net als de kruidvat die dingen blijven gewoon nat/glanzen dan! Mijn mening: Kruidvat is toch fijner dan de etos :)

Deel Deze Pagina