7 dagen overtijd

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Iris1977, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

    Wen26 VIP lid

    16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    jammer Iris, had het je echt gegund...

    op naar de volgende ronde en fijne vakantie!
     
  2. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Ja, ik baalde er ook enorm van. Maargoed, niets meer aan te doen en vol tegen ronde 4 aan :). Misschien dat het in de vakantie wel lukt, nou ja, wij hebben de eerste week thuis als vakantie en dan is het de "vruchtbaarste week/periode" dus dan maar oefenen... Ook relaxed! Ik hou jullie op de hoogte! Oh ja, na 2 dagen vrij heftige ongi is het nu weer zowat over... Ff in de gaten houden dus. Liefs.
     
  3. mama van justin

    mama van justin Actief lid

    25 jul 2007
    117
    0
    0
    mama zijn van een prachtige zoon
    lemmer
    heb ook nooit bruin bloed verlies gehad bij mijn eerste elke vrouw is anders iedereen heeft zo zijn eigen cyclus
     
  4. mama van justin

    mama van justin Actief lid

    25 jul 2007
    117
    0
    0
    mama zijn van een prachtige zoon
    lemmer

    ben zeker de jongste hier met 1 kind
    ga nu voor mijn 2de

    vind wel spannen nu allemaal
     
  5. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Toen ik dat bruine bloedverlies had dacht ik ook meteen, balen! De :evil: :evil: komen er weer aan. Maargoed, ben nu op dag 5 van de cyclus dus gaan er strax weer voor. Heb nu van die monnikskruidtabletjes gekocht, hopelijk helpen die om weer een beetje normale cyclus te krijgen. Ik laat het zeker weten of het helpt, misschien is het dan ook een idee voor anderen met een onregelmatige cyclus waar ze, net als ik (nu al!), gek van worden...
     
  6. daantje28

    daantje28 Lid

    19 jul 2007
    63
    0
    0
    Tilburg
    Vorig jaar september ben ik ook na 10 jaar met de pil gestopt. Pas de laatste 2 maanden had ik een redelijk regelmatige cyclus van 33 dagen, het ontpillen duurde bij mij vrij lang, maar bij een ander kan het al snel raak zijn. vervelend hè dat dit nooit goed te vergelijken valt :rolleyes:
    Ik heb steeds zo'n beetje het gemiddelde genomen en met een calculator de vruchtbare dagen uitgerekend.
     
  7. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Het is echt irri dat je niet echt weet wanneer je het vruchtbaarst bent.Maargoed,ik ga nu van de kortste cyclus uit en hou het gewoon goed in de gaten. Gewoon maar flink oefenen nu. Wie weet, ik hoop het iig heel erg.
     

Deel Deze Pagina