Zoals mijn banner aangeeft, ben ik nu een paar daagjes overtijd... Vorige maand kon ik niet wachten tot mijn NOD, met als gevolg 2 negatieve testen... [-X Tja, stom natuurlijk, had ik niet moeten doen... Maar nu ben ik echt overtijd, voel me regelmatig misselijk en steeds rare steekjes in mijn buik... En nu durf ik niet! Ben ik nou echt zo'n muts? Ben bang voor een teleurstelling, maar deze onzekerheid is ook niets natuurlijk! Weet dat ik gewoon moet testen, maar wilde toch even mijn verhaal kwijt.... x
Gewoon doen hoor, dan ben je tenminste van die onzekerheid af. Er zijn toch maar 2 opties: zwanger of niet zwanger. Misschien een teleurstelling als het niet zo is maar dan kun je wel weer verder (en afwachten tot je ongi komt). Maar je kan het net zo goed wel zijn. Dus gewoon testen! groetjes
Hier precies hetzelfde! Ben nu 2 dagen overtijd, en redelijk wat symptomen waardoor het raak zou kunnen zijn. Verder heb ik normaal 3/4 dagen van te voren bruinverlies, en nu helemaal niets. Misselijk, opgezette buik en inderdaad ook rare steekjes. Ik heb gister testen besteld, en was zelfs blij dat ik ze vanochtend nog niet binnen had! Ik had het anders toch niet gedurfd. Heel raar, ik heb deze maand zoiets van: ik wacht liever af tot ik ongi word dan dat ik een negatieve test heb. Jij veel succes! En we zullen er binnenkort toch aan moeten geloven. Ik heb mezelf voorgenomen dat zodra die testen binnen zijn dat ik ga testen. Liefs Dayenne
Oh, spijtig! Hopelijk wordt het volgende ronde jouw ronde! Ik ken het gevoel van niet te durven testen . Zolang je geen negatieve test hebt, ben je mogelijk zwanger
Ik denk ook deze maand, ik wacht het wel af. Op z'n vroegst dinsdag testen.... Vanmorgen wel even de neiging om te testen, maar toch maar niet gedaan. Eigenlijk een testje voor morgen gepland, maar nu m'n temp met 0,1 is gedaald durf ik dat ook niet meer. Wachten maar weer... Dames, succes!