Hallo allemaal, Ik ben 7 dagen overtijd, wat nooit gebeurd. Ik heb een test gedaan en er kwam alleen een streepje tevoorschijn, maar 5 uurtjes later was er een heeeeel vaag plusje te zien. Heb ik te vroeg getest? Ik heb namelijk geen zwangerschapskwaaltjes of het gevoel dat ik nog ong moet worden. Het zou echt een wonder zijn, omdat we al 8 jaar bezig zijn om zwanger te raken. Groetjes, Lenie
ik hoop natuurlijk heeel erg dat het raak is voor jullie, maar over het algemeen zijn testen waar pas een paar uur later een tweede streepje op komt negatief. Wel een hele vervelende situatie zo zeg. Voor het eerst overtijd en dan nog geen duidelijkheid door een positieve test. Het wil alleen wel eens gebeuren dat een eitje om onduidelijke reden pas later springt, waardoor je dus denkt over tijd te zijn maar je dit in werkelijkheid niet bent. Ik hoop zo dat het juist een goed teken is dat je eisprong later is en je deze keer wel zwanger wordt. 8 Jaar is wel heel erg lang...
Wat spannend! Goed advies is: test over twee dagen nog eens. Maar wat ik zelf zou doen: een paar (kruidvat 2voor5) testen in slaan en de komende dagen elke dag testen Ik duim voor je!
ik zie idd heel vaag een streepje.. geen andere test in huis? wel gek als je al een week overijd bent.. ben je zeker van je eisprong?
Ik lijk ook iets te zien! Maar die CB heeft behoorlijk wat HCG nodig. Dus ik zou dan toch een KV 2v5 doen Zou geweldig zijn na 8 jaar proberen... Hou ons op de hoogte!