Hallo ik heb dinsdag 23 februari duidelijk positief getest met clearblue plus!!!! ik was zoooo blij! de volgende dag heb ik een test gehad die zegt hoelang je zwanger bent ik schrok me kapot toen die zei niet zwanger.... tranen tranen tranen. ... vandaag weer clearblue plus gehaald waarvan 1 totaal niks op was te zien en de ander heel vaag. kan het zijn dat je hcg schommelt of dat bij een vroege miskraam er totaal geen hcg meer in de urine zit? of dat de test een vals positieve uitslag gegeven kan hebben? zij inmiddels al een jaar bezig en weet door ovulatietesten precies wanneer ik ovuleer de test heb ik gedaan 4 dagen voor nod omdat de test zegt dat dit kan maar zit nu al twee dage voor nod liefs marijke
Hoi Marijke, be je intussen al wijzer? Je zult nu toch wel een positieve test moeten hebben of ongesteld moeten zijn. Ik snap je spanning en je verdriet als het toch niet zo blijkt te zijn. Soms zijn testen wel eens vals positief inderdaad. Maar soms test je ook gewoon nog net te vroeg en kan een test ook negatief uitslaan. Ik hoop op goed nieuws en anders duim ik voor de volgende ronde! Groetjes BRigitte