7 dagen positieve ovoluatie testen???mat care

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door weegschaaltje, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

hey meid

beste is 3 dagen voor de nods testen dan is normaal je streepje iets duidelijker
    want bij vele is 5 dagen voor de nods het gehalte veel te laag om iets te posi te laten verschijnen
    zou gewoon een van de dagen tesje doen

succes liefst

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Dat zou dus vandaag zijn,...Ik heb alleen mijn plasje net doorgetrokken ;) dus morgen misschien eens proberen,..en zou jij dan een test gebruiken dus al 6 dagen van te voren gebruikt kan worden, of die van 4 dagen voor de test,....? Of maakt dat geen verschil???

fijne dag groetjes!

3. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

heykes

nou denk nietdta echt uitmaakt van hoeveel je tesje neemd hoor mss beste 5 dagen er voor maar als je al iets van hcg in je lichaam hebt dan komt er mss wel een lichte streep op:)
    nou je kan ook testje doen als je urine 6 uurtjes op houd nu dat kon ik niet en deed dat op 4 uurtjes inhouden en toen kwam er lichte streep op;)

duimen voor jou meid

liefst

4. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ik wordt gek!! Echt.. niet normaal....!!
    Ik heb net weer een ovulatietest gedaan, want die van mij blijft positief, en ik wilde nu weten of hij alweer negatief zou zijn,...
    Maandag super positieve ovutest gedaan, woensdag super positieve ovutest en nu weer...vrijdag een positieve ovutest...
    Dan wordt ik zo nieuwsgierig, dat ik snel een zwangerschapstest daarna heb gedaan en dan zie ik dus weer niks,...helemaal wit gewoon, geen streep te bekennen,...GRRRRR
    Waarom zijn die ovutesten dan zo positief, ik snap er niks van...
    En vorige week voelde ik mij raar enzo, maar nu niet dat gevoel meer,...wel dat ik af en toe denk dat mijn borsten,...tja prikkelbaar zijn, maar als ik eraan voel, voel ik niks, geen pijn,..geen rare dingen...
    Ohhhh wat een spanning zeg hahaha

nou ja,...dan maar afwachten of ik ongi wordt en dan eventueel nog testen,...wat frusterend zeg...

En ik zou denken dan was mijn eisprong gewoon laat, maar als ik al 3x in 5 dagen positieve ovutesten heb kan die eisprong toch niet zolang duren,....

sorry hoor ladies voor mijn gezeur:(

Groetjesssss

5. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

hey

ik had dat ook en dat is nog steeds posi en ben zwanger
    ik hoop voor jou dat jij ook zwanger bent:)

liefst

6. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Nu andere ovitesten gehaald,...anders merk...ga ik nu doen...
    Ben benieuwd, laat zo wetenhoe en wat!

7. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Nu een ovitest van Predictor gedaan en die gaf een hele lichte controlestreep en net zo lichte teststreep, dus die waren amper leesbaar,...wat een rottest allemaal zeg ;) hahaha
    nou ik ga niet meer testen, ben het even helemaal zat...! haha

Welk merk ovitesten had jij weegschaaltje?

Deel Deze Pagina