In de bijsluiter staat dat je deze test al 6 dagen voor NOD kan gebruiken. Ik vraag me af of dat echt zo is, iemand hier ervaring mee? Bij mijn vorige zwangerschap heb ik 2 dagen voor NOD hiermee getest en gaf toen al wel een hele duidelijke streep. Ik heb mijn NOD 12 feb, maar zou het liefste de 8ste willen testen
Nou, ik geloof niet zo dat ze 6 dagen voor NOD gebruikt kunnen worden. Werkte bij mij in elk geval niet. Kreeg pas een lichte positieve streep OP mijn NOD. Maar ik denk dat het sowieso enorm verschilt van persoon tot persoon. Ene bouwt meer hcg op dan de ander.
Het verschilt inderdaad wel van persoon tot persoon. Heb er eerder dus wel 2 dagen voor NOD mee kunnen testen, ik ga het maar gewoon proberen, heb er toch genoeg liggen Hoop dat iemand anders er nog een positieve ervaring mee heeft?
Hier testte ik op 5 dagen voor nod voor het eerst en ook met de midstream van z&k; en positief! Het kan wel dus, maar zal per vrouw verschillen hoeveel HCG je dan al hebt.
@ Mama, nou dat geeft in ieder geval al wat hoop! Bedankt voor je reactie @ Yvon, erg he dat wachten ik ben ook zo nieuwsgierig, jij ook denk ik Toevallig dat we tegelijk onze NOD hebben... Ga jij het proberen zaterdag? Of ga je toch nog even wachten? Hopelijk is het bij ons allebei raak!!!
Bij mij gaf hij pas heel laat positief terwijl de kruidvattest al licht positief was 5dg voor nod! Dus nee,ik geloof er niet in.
@bellanoa, geduld is een schone zaak al lijkt hier hier soms wel heel steriel haha. Ik ben streng,,,, 12 e NOD, geen ongi is pas 13e testen. Roep ik heel hard terwijl ik het eigenlijk niet kan weerstaan.... Tenzij er meerdere hier beweren dat het zou kunnen Ik duim voor ons beide!
@ Melanie, nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Hopelijk is alles goed gegaan? Jij had destijds nog het geslacht voorspelt middels de NUB theorie bij onze dochter @ Yvon, ik heb hier met mezelf afgesproken dat ik zondag ga testen Dat is dan 11 dpo, moet wel lukken toch, had de vorige keer op 12 dpo al een duidelijke test. Zelfs de CB zonder indicator gaf op 12 dpo al zwanger aan. Dus als mijn test dan negatief is, weet ik ook zeker dat ik ongi ga worden.
Dan doe ik met je mee Beide keren teste ik 10 dpo positief... Maar de eerste keer duurde het 1,5 jaar en de tweede keer ook bijna een jaar, dus weet niet hoe ik erin sta. Geen kwaaltjes of zo....
@ Yvon, spannend hoor, dus jij gaat ook zondag testen dan? Ach ja kwaaltjes, ik heb juist allemaal rare dingen, die ik nog nooit heb gehad ook niet tijdens zwangerschappen. 30-01 posi ovutest en in de nacht en ochtend van de 31ste buikpijn, dus dat was mijn ei denk ik.. in de late avond toen geklust.. 2dpo 1 x bij afvegen bruinverlies en 3dpo 1 keer bij afvegen lichtroze... eitje denk ik? maar sinds mijn eisprong had ik al buikpijn, echt van die ongipijn tot aan 6dpo, ook flinke felle steken in mijn BM en heb ik 7dpo nog wat bruinverlies gehad in de ochtend. Daarna is het qua klachtjes over... Allemaal heel erg vreemd zeg maar... dus vraag me af of mijn lichaam misschien nog moet herstellen vd bevalling, want 8 januari is onze dochter geboren.. heb dus ook nog geen eerste menstruatie gehad.
Yvon, mijn test was negatief vanochtend Edit: ik had in de avond op 30 januari een posi ovutest en in de nacht eipijn en in de ochtend van de 31ste... ik heb helemaal verkeerd zitten rekenen, dacht dat dat op dinsdag was maar ik heb dus donderdag pas mijn NOD...