Hoi dames, Sinds eind juni gestopt met de pil. Daarna een paar rare cyclussen gehad ( zie onderschrift ) maar dit keer ben ik dus niet 1 dag na mn vermoedelijke ei ongi geworden. Dat zou maandag geweest zijn zeg maar gezien de 2 vorige cyclussen van 15 dagen. Afgelopen zaterdag mn vermoedelijke ei gehad moeten hebben. Goed geklust t weekend. Nou heb ik sinds dinsdag ongi krampjes, alleen het zet niet door. Vandaag ook een gevoelige linker borst Ik zou vandaag dan 6 dpo zitten. Is dat te vroeg voor eventuele symptomen of kan dat ????
Hoi Nath, 6 dagen na je ovulatie kan je volgens mij geen symptomen hebben. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is 5-8 dagen na je eisprong pas je innesteling, daarna kan je wel wat gaan voelen. Ik weet het niet hoor! Het kan allemaal, ik hoop het sowieso voor je, maar ik denk dat je nu nog geen symptomen kan hebben! Succes!!!
Volgens mij is dit forum daar juist voor bedoeld Ik wil je niet ontmoedigen. Hoe meer je op je lichaam gaat letten hoe meer je vaak voelt. Voor dat ik zwanger raakte voelde ik ook van alles. Eenmaal zwanger ben ik geen dag ziek zwak of misselijk geweest en het enige wat ik toen heb gevoeld is wat rugpijn en de baby en that's it! Ik hoop in elk geval voor je dat het positief voor je uitvalt! suc-6!
Gefeliciteerd! Maar zou goed kunnen dat je dan al langer zwanger ben. Met die vreemde cyclussen weet je het nooit wat nou echt DE menstruatie is geweest!
Heeee lieve Nath, Hier ook even GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben echt heel erg blij voor jou. (bij gebrek aan grote glimlach ) Dikke knuffffffffffff cat
Nee idd me26 ! Denk dat mn ei dan eerder geweest is idd. Nouja maakt niet meer uit iig !! Dankjewel allemaal !! Cadje nu ben jij de volgende !!!!! Xxxxxxxxxxx
Gefeliciteerd!! Over die symptomen.... wij zijn al zo lang bezig dat ik niet meer maandelijks op symptomen let. Maar in elk geval, beide keren dat ik echt zwanger was, had ik vanaf de eisprong echt behoorlijke klachten, die ver afwijken van mijn normale menstruatieklachten. Dus ja, volgens mij kan het wel, is het een kwestie van heel gevoelig zijn voor hormonale schommelingen (ik reageer ook slecht op de minipil).