Voel me zwanger, zwangerschapstest negatief

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mama van Senn, 13 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Senn

5 apr 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb jullie hulp nodig😃

12 maart was de eerste dag van mijn menstruatie, ik ben toen 7 dagen ongesteld geweest.

Volgens mijn zwangerschap apps was ik rond de 27e vruchtbaar. Nu hebben wij de 28e onveilige sex gehad. Geen pil maar voor het zingen de kerk uit zeg maar.

Nu had ik 9 april ongesteld moeten worden maar dat ben ik nu nog steeds niet. 5 dagen overtijd dus. Al Twee zwangerschapstesten gedaan gister en vanmorgen maar deze zijn negatief. Wel heb ik precies de zelfde kwaaltjes als bij mijn zoontje ... Misselijk licht in mijn hoofd, duizelig, menstruatie kramp en hoofdpijn en ik ben vreselijk emo☺

Nu is mijn vraag... Heeft het nog zin om te testen? Of is het duidelijk na twee zwangerschapstesten negatief!bij Senn testte ik eerste nod....

Help Gr. Merel

2. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik lees veel verschillende verhalen (zelf nog niet zwanger geweest dus geen ervaring). Het kan nog steeds, zolang je niet ongesteld bent, is er een kans. Er zijn meiden die 7 dagen na NOD pas positief testten, terwijl ze bij de eerste zwangerschap vóór NOD al duidelijkheid hadden. Dus wacht nog even af, je cyclus kan zomaar opeens opschuiven.

3. Nenapreciosa

8 apr 2013
    97
    0
    0
    Hoi Merel, ik heb precies hetzelfde alleen ik ben nog niet eerder zwanger geweest. Ik was 13 maart ongi en had dus 10 april ongi moeten worden.. ben dus 3 a 4 dagen overtijd, ik heb net een zwangerschapstest gedaan van de action en die is negatief.. ik ga morgen ochtend wel nog eentje doen, maar ik weet het ook echt niet meer. Me lichaam zegt van wel, maar de test zegt van niet :( Ik ben echt even in de war..

4. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Mijn laatste menstruatie begon 7 maart, en ben ook nog steeds niet ongesteld en heb negatief getest. Nou variëert mijn cyclus enorm, heb er afgelopen jaar een paar van 56 dagen gehad. Dus ik kan nog wel ff, maar ik voel ook al 2 weken van alles, dus mn gevoel zegt dat ik zwanger ben. Maargoed, wanneer moet ik testen? Het is zoooo onvoorspelbaar bij mij, heb wel het idee dat ik inmiddels weer een eisprong heb gehad, maar wanneer? Pff, voorlopig test ik om de paar dagen (zolang ik me zo voel). Ben erg moe, liespijn, troebele urine die ik niet kan verklaren, vlagen van misselijkheid en mn stemming is niet opperbest....

5. MiaaNick

MiaaNick Lid

12 apr 2013
    12
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    ik herken mezelf hier in... ik slik de pil maar ben hem 1x na onveilige sex vergeten.. ik ben nu twee weken geleden gestopt met mijn pil omdat die op was.. ik wordt maar niet ongesteld ik heb echter wel last van kwaaltjes : emo, misselijk, gevoelige borsten, banden/menstruatie pijn, sterk reuk vermogen, veel moe noem maar op
    nu heb ik twee (middag) testen gedaan en allebij negatief:(

morgen weer doen nu wel in de ochtend... ik snap er niks van :(

6. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Als je menstruatie weg blijft en de testen blijven negatief, kan je ook altijd even langs de ha voor een bloedtest ;)

7. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ja ga ik ook zeker doen, maar ik zit nog niet aan het langste aantal dagen (56 dagen), dus ik wacht nog even af. Het slikken van de Etos zwanger worden capsules brengt nu ook wat onzekerheid met zich mee, want die kunnen mn cyclus verkorten, dus daarom weet ik even helemaal niet meer waar ik op kan rekenen. Volgens mn Womanlog app zit ik nu op dag 39, en zou ik op dag 44 (19 april) weer een eisprong moeten krijgen. Maar het is allemaal gokken, heb m op mn langste cyclus ingesteld. Ik heb zelf het vermoeden dat ik in de afgelopen dagen alweer een eisprong heb gehad, dus dan kan ik nu alleen maar klussen en wachten....

8. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb denk ik 2x toen ik nog geen zwangerschapswens had een menstruatie overgeslagen. Ik was toen ook niet aan de pil en had een super stabiele cyclus. Ben je misschien druk geweest de afgelopen periode, stress situaties gehad, of maak je je extreem druk over of je wel of niet zwanger zou zijn?? Kan allemaal meespelen in het uitblijven van de menstruatie!
    Als je een negatieve test hebt zou ik er van uit gaan dat je niet zwanger bent.. Maar je hoort inderdaad wel eens verhalen van mensen die pas laat een posi test kregen!
    Misschien gewoon een paar dagen wachten en dan weer testen!

9. Puggie

Puggie Actief lid

25 apr 2013
    388
    0
    0
    Vandaag na 2 negatieve resem positief getest op 4 dagen na nod ;) het kan dus !!!

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    allereerst heb je via berekening je vruchbare dagen berekent!

kan best zijn dat je ei wat later is geweest en dus ook je innestelling.
    De 1 maakt sneller HCG aan als bij de ander dus zou best kunnen dat je later positief test

Zou anders zaterdag nog een testje tegenaan gooien (wel met ochtend urine)

11. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    en wanneer zou jij je innesteling dan gehad hebben?

Deel Deze Pagina