Hoi dames, Kun je roze slijm verlies hebben tijdens het groeien van het ei? Of is dit alleen bij de eisprong zelf? Vorige maand op cd12 en cd 13 een veeg roze slijm, vermoedelijk dag 20 pas mijn ei en mijn cyclus duurde 33 dagen... Ik zit nu op cd16 en heb weer roze slijm, iets meer als vorige maand (toen was echt 1 veegje) nu al paar vegen Voel wel pijn onderin de buik en mijn linkereierstok, maar daar zit ook een cyste.. Of zou het ook door de cyste kunnen komen?
Zat je toen ook voor je ei? Vorige maand bijna zeker VOOR mijn ei, die had ik vermoedelijk cd20 (als er al een ei gesprongen is ivm pcos, wel aardig posi ovutest) Op cd12 en cd 13, cd13 trouwens ook een aardig dikke streep op ovu Deze maand geen ovu meer, aangezien de streepjes steeds bleven en dus twee keer een positest Als ik (zie onderschrift) een cyclus van 28/29 aanhou, zou het wel van mij gesprongen ei kunnen zijn
Gisteravond was het roze een beetje gestopt, nu vanmorgen weer... Nu ook bij het plassen (gisteravond wel geklust)
Ik heb twee keer rondom mn ei ovulatiebloeding gehad. Zou eventueel kunnen dat t bij jou ook een kleine ovulatiebloeding is geweest
Maar had het dan niet al voorbij moeten zijn? Lijkt er nu langzaam op dat in ongesteld aan het worden ben
Je kan een bloeding kijgen voor, tijdens of na je ei... zit niks anders op dan afwachten meid.. ik dacht ook echt ongesteld te moeten worden. Succs ermee meid