Inmiddels ruim 3 kwart jaar-bezig voor onze zeer gewenste kleine to-be. Iedere maand werd ik voor de gek gehouden door mijn lichaam, laatste 2 maand ovulatietesten gebruikt om eisprong te vinden. Die komt op dag 15/16 van mijn cyclus die gemiddeld 28 dagen duurt. (Wisselt van 24-30 en laatste mnd was 27 dagen) Oh deze maand bewust niet /minder er mee bezig geweest en geen ovulatietesten gedaan, eisprong dus onbekend. Deze maand geen klachten (yes! Je hoort wel eens dat het dan juist raak is) alleen geen behoefte aan nootjes die ik anders wel gewoon at. En mijn borsten zijn de laatste week alsof ik borstvoeding geef, zo groot/vol/stevig en zeer pijnlijke! tepels echt de hele dag door. Komen zelfs door vulling van de cup heen.😱 Zo erg heb ik het de afgelopen maanden / nog nooit gehad, nouja alleen met de borstvoeding (2jr geleden) dus. Vandaag dag 27 en vanacht iets bloed bij afvegen en ook nu overdag. Net test met ochtend urine en spierwit helaas. Kan ik er vanuit gaan dat mijn lijf kompleet in de war is en mij nog erger voor de gek houd? Of is er nog kleine kans en is dit innestelings bloefing en te vroeg getest. We hadden echt goede hoop deze maand, maar ik denk dat we een volgende ronde in gaan. Wat denken jullie??? Vast fijne ☀☀☀ vrijdag.
Als het innesteling is zou het inderdaad te vroeg zijn om te testen. Misschien maandag nog eens testen? Veel succes!
Misschien was het nog te vroeg om te testen. Je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden helaas. Zolang er nog geen ongie is, is nog alles mogelijk. Misschien maandag inderdaad nog eens proberen.