2 jurkjes 1 tuniekje 2 leggings 1 longsleeve 1 winterjas/borgvest Allemaal collectie winter 2011/2012 en in goede staat. Bij voorkeur verkoop ik het als pakket. Vraagprijs is 50 euro incl verzending bij alles in 1 koop.
prijzig voor gedragen kleding wat in de sale is veel producten waren maar 5 euro. veel suc6 met verkopen
jammer dat mensen zo menen te moeten reageren en dan niet weten waar ze het precies over hebben. idd in de supersale zijn veel dingen 5 euro maar dat zijn de maatjes die ze echt niet kunnen verkopen zoals maat 56 en 62 en d eminder populaire stukken. Succes met het vinden van deze maat van deze kleidng in de supersale
Mensen laten we elkaar in ons waarde laten. Ik heb toevallig vorig week op 2 dingen na een zelfde pakket met kaartje er nog aan in maat 68 verkocht. Ik heb het dus nieuw voor 25 inclusief verzenden gekocht en dus nog onder de prijs van de superaanbieding. dus misschien is het wel wat te veel gevraag 50 euro voor het hele pakket. Maar ik hoor graag wat ik voor het jrukje met de strik moet betalen en het eerst blauwe jurkje. Op marktplaats gaat het voor ongeveer 12 euro in totaal weg, dus ik hoop dat ik het voor 10 euro mag overnemen, hoor graag je reactie.
Ik bied 25 euro, meer vind ik te duur, aangezien ze in de webshop ook goedkoop re verkrijgen zijn. Maar dat doet er verder niet toe. Groetjes
Beste Stefanie78, Je kunt in het te koop aangeboden gedeelte zelf je berichten sluiten. Ga naar de plaats reactie pagina, plaats een bericht (bijv verkocht) en zet een vinkje bij de optie om het bericht te sluiten na het plaatsen van de reactie. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl