Onderstaande foto is gemaakt op 2 januari, de onderste is van die dag en de bovenste van 28 december. 28 december was dag 10 in mijn cyclus. Normaliter (mijn cyclus is altijd vrij regelmatig) heb ik een positieve test rond dag 12, ook heb ik klachten van een naderende eisprong. Omdat ik deze ronde nog niet met IUI zou beginnen is deze ronde testen om toch even weer een goed beeld te krijgen van mijn eisprong. 21 december heb ik een inwendige echo gehad (rechter eierstok lagen 6 follikels, links was moeilijk zichtbaar maar ze (dacht) wel wat te zien). ik heb geen positieve ovulaties gehad deze ronde, het meest dichtbij is de bovenste van dag 10. Ik heb getwijfeld of de rest van dag 10 misschien net na een positieve test is geweest maar dat deze weer afliep. Maar ik zou dan sowieso wel ongesteld zijn nu (altijd stipt 14 dagen later). Ik zit nu op dag 31 en niks. Ik ben door gaan testen tot en met dag 16, de testen werden toen echter steeds lichter. vandaag weer getest en de ovu is echt mega negatief. Ook geen licht streepje, iets wat ik normaal in de week voor en na de eisprong wel heb. Ik heb de booster op 31 november gehad trouwens, zelf heb ik het vermoeden dat deze onregelmatigheid daar nu vandaan komt. Kan niet anders dan afwachten natuurlijk. Wat denken jullie? Ik ga vanaf nu weer ovulatietesten ik de hoop dat ik iets ga zien, of dat ik dus ongesteld word.
De booster zal idd de boel ontregeld hebben. Gezien je ovulatietesten vermoed ik dat je eisprong iig na cd 16 is geweest (of wellicht nog moet gaan komen). Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Herken jij het dat de testen nu dus helemaal Wit zijn? Normaal heb ik altijd wel een licht streepje maar nu dus helemaal niks.