Ik zou nu ook gewoon nog even testen hoor, ze worden normaal snel duidelijker, zeker met een predictor maar ook een action maat vrij snel een duidelijk licht streepje zien. De stress heb je nu toch al @(en wij zijn nieuwsgierig
Is een streep niet gewoon een streep? Kan dat echt vals positief zijn zo duidelijk? Dat zou echt gemeen zijn!!! Benieuwd of t oploopt! En tja dat bloedverlies is spannend, maar toch hoor je t best vaak..
Gisteren toch maar getest en ... lijkt me een tweede streep. Helaas in de avond licht bloedverlies en vanochtend ook. Dus moet ik alsnog afwachten of het doorzet of ophoudt. In ieder geval bedankt voor alle reacties en het meedenken.
Duidelijke roze streep, hoor! Hopen dat het bloedverlies onschuldig is en snel op houdt. Voorzichtig gefeliciteerd!
Je bent in elk geval zwanger, hopelijk houdt het bloedverlies snel op! Mar dat kan nu wel nog perfect van de innesteling zijn hoor, je testen lopen iig mooi op.
Ik vind die oploop belangrijk nu. Dat bloedverlies is ontzettend spannend maar kan twee kanten op. Afwachten sucks, maar is inderdaad je enige optie.
Welke kleur is het? Ik heb bij beide zwangerschappen van mijn jongens bruinig 'bloed' verlies gehad tot zeker 6 weken. Zie zeker een duidelijke streep!
Bruin en ook roze. Maar sinds gisteren niks meer! Wel krampen.. Ik durf er nog niet in te geloven hoor. Een echt dikke vette test zou helpen denk ik.
Of natuurlijk eerder?! Als ze op 7dpo een vaag streepje zag was dat misschien al wel 9dpo. Voorzichtig gefeliciteerd TS!! Hopelijk blijft ‘t bloedverlies weg!! Die oploop is veelbelovend