7 dpo bloed in kunstmatige cyclus

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Joy85, 25 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Gauw een berichtje terwijl ik op de wc zit. Kerstviering bij familie. Ik zit op 7 dpo en net een klein beetje bloed. Is dit een voorbode van menstruatie. Ik slik estradiol ( =progynova) en gebruik utrogestan. Dus ik zou niet ongie kunnen worden omdat het een kunstmatige cyclus is. Pas als je stopt had ik begrepen. Herkenbaar ???

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik ben ondanks gebruik van utrogestan ook wel eens ongesteld geworden met een icsi. Maar over t algemeen word je niet ongesteld nee.

Hoop voor je dat je niet ongesteld word.

3. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Ik heb kunstmatige cyclus opgebouwd met estradiol. Dat betekent geen ei en geen pregnyl. Daarom zou ik niet ongesteld worden. Met estrdiol bouw je alleen baarmoederslijm op. Is het dik genoeg, dan start je met utrogestan.

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Misschien innesteling? Dan kun je ook bloedverlies van hebben. Ik verloor oud bloed... voor mij het teken dat ik ongesteld ga worden. Maar was toch zwanger. Heb tot 10/12 weken oud bloed en helder bloed verloren.

Het is en blijft toch afwachten. Wanneer mag je testen?

5. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Ik mag 1 januari testen. Net nog utro naar binnen gebracht en helemaal schoon. Dus ik hoop dat het innesteling dan is. Al heb ik het nog nooit eerder meegemaakt. Zou wel een heel mooi begin zijn van het nieuwe jaar.

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik zal voor je duimen.

7. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Gisteravond een paar felle steken gehad. Geen bloed
    meer gezien.

8. DarkAngel25