beste meiden/vrouwen. ik zit met een probleem. ik ben 25juli gestopt met de pil 27 juli is bij mij paar dagen een bloeding begonnen. en vanaf die tijd heb ik hevige pijn tijdens de daad. zelfs kan hij bij mij nog niet meer eens iets aanraken met zijn hand of tong want dat doet ontzettende pijn. dit heb ik nog nooit mee gemaakt toen ik de pil slikte. we willen het ongevver om de 2 a 3 dagen doen. Maar dat het bij mij zo'n pijn doet doen we ook vaker stoppen of laat ik het hem snel afmaken. weet iemand wat dit te betekenen heeft? dat ik dit hier plaats is dat ik het niet echt een fijn onderwerp vind om de huisarts over te bellen. hoop dat iemand van jullie misschien weten wat het kan zijn. ontpillen?innesteling?zwanger?
Wat vervelend... Kan je misschien een infectie hebben? Zwanger en innesteling lijkt me niet, klinkt niet als een symptoom in ieder geval...
Misschien dan door de veranderingen in je hormonen... Misschien weet Google iets? Of hopelijk weet iemand ander wat! Vervelend is t wel lijkt me!
Misschien een schimmeltje ofzo? Ziet het er ook rood uit? Heb je jeuk of pijn als je niet vrijt? Wij kunnen daar op afstand volgens mij niks zinnigs over zeggen. Ik denk toch dat de huisarts hier de aangewezen persoon voor is. Het is voor hun echt niks geks hoor. Voor een huisarts is een vagina niet vreemder dan een oor. Dat is meer je eigen gevoel er bij. Als jij je er echt niet overheen kunt zetten als deze arts daarover vragen stelt of daar onderzoek doet, zou ik je willen aanraden om eens te kijken of er een andere arts is waarbij jij je meer op je gemak voelt en over te stappen.
het jeukt niet, overdag heb ik ook buikpijn. Maar lang niet zo erg als tijdens de daad. tijdens de daad voelt het ook erg nauw aan en doet het ongelofelijk veel pijn dat ik liever de daad zou overslaan. het is wel erg toevallig dat dat precies zo is op het moment dat ik met de pil ben gestopt. klopt voor de huisarts is dat normaal maar gewoon het idee om daar zo Open en bloot over te praten. En dat die er naar moet kijken vind ik maar niks
Hoi meis Vervelend dat je er nog steeds last van hebt Je hebt hetzelfde soort topic ook al geopend een week terug http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/529015-hevige-buikpijn-tijdens-de-sex.html Heb je niets aan de reacties gehad die daar zijn gegeven ? We kunnen helaas niet in jou lichaam kijken. Ben je al begonnen met ovulatietesten ??? Of gijmiddel gebruiken pree seed is zaadvriendelijke glijmiddel, kijken of dat helpt. Anders zou ik toch echt de ha bellen.
jazeker heb ik daar iets aan gehad. Heb vandaag de vk gebeld. Zij vertelde ook dat glijmiddel een optie zou zijn. Wij hebben de van durex maar dan wel die niet zaaddodend is. ook heb ik de,ovulatie testen gebruikt. eerste dag licht streepje 2e dag geen streepje 3e dag licht streepje vandaag doe ik test 4.
Het zal sowieso niks met een zwangerschap of innesteling te maken hebben, lijkt me een beetje stug gelijk na het stoppen met de pil. Wel kan het misschien door hormoon veranderingen komen. Ik zou toch even de huisarts bellen hoor, ookal vind je het misschien niet fijn om er open over te praten, daar moet je je even overheen zetten. Het is echt niks raars om over te bellen! Straks heb je wel een infectie ofzo (wat kan door hormoon veranderingen) en dan loop je er straks te lang mee door dus dan kan je maar beter even bij de huisarts langs gaan meid. Wij kunnen via het internet helaas niet zien wat jii hebt.
Hoi Bloempje, Heb je al aan endometriose gedacht? Dat kan ook veel pijn tijdens seks brengen en buikpijn. Hoop voor je dat dat het niet is, maar omdat het begonnen is na het stoppen met de pil zou het wel kunnen. Groetjes Celia
ik heb dat eens opgezocht via Google want heb er nog nooit van gehoord namelijk. ik heb zelf zowiezo een chronische darm klacht ( prikkelbare darm syndroom) maar daar heb je niet altijd last van. dat Gene wat jij vertelde zou je al moeten merken vanaf je eerste menstruatie in je leven.dat is bij mij 7/8jaar geleden als ik het goed heb. mocht het toch zo zijn hoe kan het dan dat ik nu pas pijn heb? En het nu pas voel?heeft dat gevolgen voor een zwangerschap?
Van endometriose hoef je niet gelijk al last te hebben, het kan ook in de loop der jaren verergeren. Ik weet niet of je menstruaties ook erg pijnlijk zijn? En je buikpijn (prikkelbare darm symptoom), heb je daar op bepaalde momenten tijdens je cyclus meer last van? Zo ja, dan zou het goed endometriose kunnen zijn. Veel huisartsen herkennen endometriose niet en gooien het al gauw op het prikkelbare darm syndroom. Endometriose hoeft een zwangerschap niet in de weg te staan. Bet ligt eraan waar de cysten en/of verklevingen zitten.
Ik zie nu trouwens dat je pas net gestopt bent met de pil, dan zou het wel heel snel zijn dat je nu al door endometriose pijn hebt. Die kans lijkt me heel klein, maar hou het gewoon even in de gaten. En anders gewoon naar de huisarts hoor! Ik was eerder ook altijd heel preuts met dat soort dingen maar sinds ik endometriose heb ben ik er heel gemakkelijk in geworden en weer ik dat artsen niet snel meer ergens van opkijken. Ze zijn echt zoveel gewend. Ik snap dat het ongemakkelijk is, maar pijn tijdens seks is nog ongemakkelijker 😉.
Endometriose is ook het eerste waar ik aan dacht... Zou naar de huisarts gaan en je niet laten afschepen.Meteen doorverwijzing vragen voor gynaecoloog en je verhaal daar doen.
pijn tijdens de sex is geheel weg. dat had te maken met ontspanning en het opgewonden zijn (gelukkig maar) alleen nu voel ik wel menstruatie achtige pijn in me buik. heb ik altijd een dag voor ik ongesteld word. dat zou dan betekenen dat ik een normale cycles heb van 28 dagen. de menstruatie is even afwachten dat die ook echt door zet. wel verlies ik nu witte afscheiding. is dat normaal tijdens je ongi eraan komt (mits dat ook komt) hoe kan het dat ik nog steeds last heb van me symptomen. symptomen zijn: hoofdpijn buikpijn misselijk veel honger pijn aan de rug en menstruatie achtige buikpijn
De symptomen die je omschrijft kun je ook hebben bij het ontpillen of voor een menstruatie. Is dus lastig te zeggen helaas...
Ik had deze klachten ook na het stoppen met de pil, en ook pijn bij het vrijen. Is bij mij allemaal na een week of 3 over gegaan.
ja klopt kan ook met het ontpillen te maken hebben, de huisarts vertelde mij dat het na enkele weken minder moet worden en dat ik mijn normale cycles dagen moet aanhouden voor mijn menstruatie. Ik zou deze week ongesteld moeten worden dus ben heel erg benieuwd. dit heb ik normaal niet tijdens mijn menstruatie want ik slaap bijna 10/11uur per dag terwijl ik normaal 8/9 uur slaap. en meer honger heb ik wel tijdens de menstruatie normaal gesproken maar nooit ervoor.