Hey meiden, Vandaag ben ik 8.1 weken zwanger. Ik heb in sept vorig jaar een mk met 6 weken gekregen. Vanaf het begin van mijn huidige zwangerschap heb ik er een goed gevoel over! Ik heb bijna alle symptomen, misselijkheid, overgeven, last van borsten en moe. Alleen ik lees overal dat alle zwangere die net zo ver zijn als mij...last hebben van ongi pijn of een trekkerig gevoel in baarmoeder. In de eerste 3 weken had ik er ook af en toe last van. Maar de laatste week bijna geen last meer van.. Wel heel af en toe maar niet zo hevig als eerst... Terwijl ik me eerst helemaal geen zorgen maakte, maakt dit me nu wel onzeker.. Herkennen jullie dit, en moet ik me zorgen maken? Ik heb 12 april mn eerste echo.
Onzeker wordt je ervan he! Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. Een trekkerig gevoel hoef je helemaal niet te hebben. Kan me niet herinneren dat ik dat heb gehad. En zo ga je meer dingen tegenkomen, borsten opeens niet meer gevoelig, oh zou het nog wel goed gaan? Niet misselijk, oh jee! en als je het eenmaal voelt bewegen kan je je weer zorgen maken als je het een dagje niet voelt Succes, laat je niet gek maken en probeer vooral te genieten.
Dankjewel voor je reactie bloem! Ik wordt er inderdaad wat onzeker van.. je vraagt je dan af zal t allemaal wel goed groeien.. T internet is ook een killer af en toe je leest alleen dat mensen er last van hebben. Gelukkig kan jij zeggen dat je t ook niet heb gehad en je bent inmiddels 31 wkn... Dat stelt me al eenigzins gerust...
ik had t deze zwangerschap ook niet! en bij mn 1e en 2e zwschap wel! dus dacht ook echt dat t foute boel was. ging al met een rotgevoel naar de echo, maar alles was goed! dus niet druk om maken, zegt niks! succes!
ik moest een klein beetje lachen toen ik je vraag las, maar tegelijk nam ik ook een flinke zucht van verlichting... Ik heb volgens mij dus wel dat trekkerige zeurderige gevoel, af en toe wat steekjes, en ik maak mezelf helemaal ongerust, zou dit wel goed zijn, had zaterdag een klein beetje bruinverlies, nou dan weet je t wel... soms is internet nog wel fijn!
Iedere zwangerschap is anders, en dat is aan de andere kant dus weer een nadeel aan dit forum en internet. Voordeel is dat je het wel even kan navragen Probeer niet te veel te googlen en t te laten komen zoals t is. Vooral in die eerste paar weken. Daarna kan je je VK bellen. Zwanger na een MK is gewoon stress! Maar om op je vraag terug te komen Ik was op t moment dat ik mijn positive test in handen had direct misselijk. Dat was na een paar dagen over, ik dacht ook meteen tis weer mis. Maar hier ben ik toch ruim 33 weken later. Enige wat ik kan zeggen is, haal rustig adem en laat t gebeuren... En veel sterkte!! Ennnn gefeliciteerd!!
O wat herkenbaar die onzekerheid! Ik ben ook ontzettend onzeker, maar dan juist omdat ik juist helemaal geen kwaaltjes heb (of heel minimaal, soms beetje misselijk, gevoelige borsten, maar verder niks.) Kan ook niet wachten op onze eerste echo, toch een beetje onzekerheid wat weggenomen wordt dan hoop ik!! Succes meis met je zwangerschap!
Hier nog z'n stress kip...Het ene moment voel ik van alles en dan soms zit ik op de bank en dan ben ik weer even gewoon ik en dan schiet is ff in de stress!