7 dpo kruitvattest 2v5 tuurstreepje testjezelf duidelijk streepje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Liah, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    En?

2. Liah

Liah Niet meer actief

Hey dames!
    Ik heb vandaag niet getest. Heb mezelf met moeite kunnen inhouden hihihihihi!
    Ik wil morgenochtend testen omdat er gezegd wordt dat hcg zich na 24 uur verdubbeld? Ik zal het sowieso layen weten zodra ik getest hebt!

3. Liah

Liah Niet meer actief

Ik heb toch net getest🙈 kon het toch niet volhouden tot morgen.
    Zien jullie ook dat de testen oplopen??
    Zie foto's hieronder

4. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Die is wel positief. :) hoop dat ze mooi oplopen en voor een plakkertje voor je.

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Jaaaa mooie test Liah!
    Hoe wist je precies wanneer je eisprong was, met ovulatietesten? Of heb je hem gevoeld?
    Ik voelde felle steken afgelopen zondag en had toen een positieve ovulatietest. De dag ervoor heb ik niet kunnen testen, maar ik vermoed dat hij op z'n laatst maandag is gesprongen.
    Zou ik dan maandag proberen te testen? Ben benieuwd hoe jij gerekend hebt. Wil ik ooooook 😂

6. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Gefeliciteerd!

7. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Jaaa ze lopen op :D Gefeliciteerd :D

8. Liah

Liah Niet meer actief

Dank jullie wel allemaal!!
    Ik kan het zelf nog nauwelijks geloven. En heb natuurlijk nog steeds een risico omdat ik nog voor nod zit.
    Maar ik ben blij j dat jullie ze ook zien oplopen☺☺☺
    Meris ik heb mijn eisprong gevonden door ovulatietesten en door mijn temperatuur op te meten. Vannochtend was mijn temperstuur nog meer omhoog gegaan naar 37.3. Heb ik normaal ook niet!

9. Liah

Liah Niet meer actief

Meris ik gebruik de ovulatietesten daarbij dus ook tempen. Volgend mijn huisarts kun je het beste de dag dat je temperatuur omhoog is gegaan als dag 1 na eisprong rekenen. Doe jij ook mee aan de temperatuur methode??
    Ik hoop heel erg dat je op zondag een positieve test zult hebben!!
    Voor mezelf zal ik ook hopen dat de testen verder oplopen en dat alles goed gaat!

10. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Gefeliciteerd, mooie test! Heb je link naar je FF kaartje, ben benieuwd. Hopen dat ik over paar dgn ook zo'n mooie test heb

11. Liah

Liah Niet meer actief

Iemand ervaring met de nieuwe predictor early??

12. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Hij is al opgelopen :)!

13. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Gefeliciteerd Liah! Ga voor je duimen dat ze nog verder oplopen!

14. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Lopen zeker mooi op! Gefeliciteerd!

15. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik heb niet getempt, maar alleen ovulatietesten gebruikt. Het is ook nog maar mijn eerste ronde. Ik was al blij om m'n ei te vinden na 4 jaar niet ongesteld te zijn geweest door de spiraal.

Zolang ik niet zwaar depressief word na vroege negatieve testen kan het geen kwaad. Ik ben über realistisch en heb 20 testen voor €2,- gekocht. Ik vermaak me wel volgende week.

Ben blij voor je!

16. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Wanneer na je positieve ovulatie test had je je eisprong? Was je test maar 1 dag positief?
    Wat een vragen hè, sorry :D

17. Liah

Liah Niet meer actief

Hou meris!
    Het geeft niet hoor. Je mag gewon alles vragen. Ik had op maandag 3 augustus een positieve ovutest. De dag hiervoor was die net niet donker genoeg. Op dinsddag 4 augustus was mijn tedt alweer licht. Donderdag 6 augustus had ik een temperatuur verhoging. Dus donderdag was 1 dpo. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel😊.

18. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Gefeliciteerd!

19. Liah

Liah Niet meer actief

Nu begrijp ik er ook niets meer van!
    Vandaag dacht ik laat me een kruitvattest doen in plaats van de test jezelf cassete. Maar die is echt nog steeds licht( als ik me het streepje niet verbeeld ) hierna meteen etos test er achter gedaan. Ook op de etos test verscheen meteen een licht streepje. Maar inmiddels zouden de testen toch wel duidelijker moeten zijn??
    Ik twijfel nu wel 😟
    Zien jullie ook wat op de onderstaande foto's??

20. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zie geen foto's :(

Deel Deze Pagina