Op hoeveel dpo zit je vandaag? De kv testen zijn tegenwoordig niet zo gevoelig meer. Je kunt beter een nieuwe predictor early test pakken. Die strepen komen sneller als het echt raak is. Maar zo lang je nog niet overtijd bent zou ik geen knaller van de kv verwachten succes
Hoi Dracaena, Ik zit vandaag pas op 9 dpo. Heb deze keer zo vroeg getest en heb hier inmiddels erg spijt van! Deze onzekerheid is slopend. Dus voor mij nooit meer voor nod testen!! Zie jij de streepjes op mijn laatste testen?
Haha vooral dat cirkeltje helpt wel Ik zie wel iets vaags maar ik durf er geen conclusie aan te verbinden..
Ik zou wachten tot 12 dpo Innesteling meestal tussen 6-10dpo. Maar ik heb goede hoop voor je meis, ik lijk iets te zien 😉
Bedankt dames! Ik zal dit weekend overslaan en maandag pas weer testen. Dat zal moeilijk worden (niet testen) maar dit is natuurlijk ook niets. Xxxxx Liah
Gek vraagje hoor maar je zegt dat dit je eerste ronde is. Misschien reageren je testen wel op een eisprong (dat komt nogal vaak voor). Dan worden ze licht posi om vervolgens na 2-3 dagen weer wit te worden. Ik weet dat je al een positieve ovutest had, maar dat geeft geen garantie dat het ei ook daadwerkelijk gesprongen is. Soms springt ie niet en probeert je lichaam het na een aantal dagen nog een keer. Dan krijg je namelijk weer een lh piek. Op de etos test zie ik zelf geen blauwe streep en ook zijn ze absoluut niet gevoelig dus als daar een blauwe streep op had gestaan, had de kv zeker een duidelijke streep moeten laten zien.
Ps. Ik zie lees dat je ook temperatuurt. Heb je je kaartje online?? Ik neem aan dat je het elke ochtend, zelfde tijd, voor het opstaan rectaal opmeet?
Ik zie vaag een streepje op de rechtertest. Maar het is idd nog te vroeg. Op 10 dpo had ik geen streep en op 12dpo een lichte streep. Dus het kan nog. Maar ben het ook eens met rogijuli
Hey Rogijuli, Misschien verwar je mij met iemand anders?? Dit is helaas niet mijn eerste ronde. Wij zijn al ruim een jaar bezig om zwanger te raken. Ik gebruik ook ovulatietesten en de temperatuur methode. Ik had vandaag trouwens opeens een temperatuur daling. 10 dpo vandaag. Dus ok denk dat ik toch mijn menstruatie ga krijgen. Ik zal een foto plaatsen van mijn temeperatuur curve. Ik zie dat iedereen een link heeft naar de temperatuur kaart. Dat ga ik ook proberen te doen. Jij zegt dus dat de etos helemaal niet gevoelig is. Was ook een raar vaag streepje
Rogijuli oh ja nog vergeten. Ik temp inderdaad elke ochtend in bed voor ik opsta. Dezelfde tijd. Vandaag schrik ik toen ik zagdat mijn temperatuur gezakt is. Maar voor mijn eisprong is mijn temperatuur altijd 36.4 en 36.3. Kan ik nog hoop hebben ??
Hoi Panter, ik hoop het dan maar!! Ik zie bij de meest dames hier een temperatuurkaart van feritle friends. Ik wil deze app ook downlauden is deze app via playstore te downlauden? Zo kan ik mijn temperatuurkaart ook hier online plaatsen!
Ja je kan fertillty friend via de Appstore downloaden meid ! Je maakt het spannend 😉duimen draaien nog voor je hoor meid ! X x
Ik heb mijn temperatuurkaart via feritle friends gemaakt. Ben er niet handig in!heb maar een foto ervan gemaakt. Ik weet niet hoe ik die anders hier kan plaatsen?