7 dpo kruitvattest 2v5 tuurstreepje testjezelf duidelijk streepje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Liah, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zag het.... het was meris die dat schreef ;)

Ik vind je kaartje er niet echt hoopvol uitzien.

Stel dat het nu van een innesteling is (de dip) dan had je nooit al vaag positieve testen kunnen hebben aangezien hcg pas na de innesteling wordt aangemaakt.

2. Liah

Liah Niet meer actief

Hoi Rogijuli,
    Ja denk je??
    Ik hoopte nog dat miin temperatuur weer omhoog zou gaan. Als ik morgen nog een lage temperatuur heb zal het inderdaad niets zijn.
    Het is ook te mooi om waar te zijn denk ik zelf als ik realistisch ben. 😕
    Nu al ruim een jaar elke maand een teleurstelling zou een wonder zijn als het nu raak zou zijn. Maar ja !hoop doet leven zegt men en in mijn geval is het een beetje mijn houvast.
    Wat wel vreemd is is dat ik normaal al een week voor nod bruinverlies heb en nu helemaal niets alleen witte waterige
    afscheiding.

Bedankt Rogijuli voor het kijken naar mijn temperatuur kaartje.
    Ik zal morgen laten weten hoe het met mijn tempertuur is.

😊😊liah

3. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Als mijn Temp zo in twee delen zakt weetk al dat ik onigi ga worden. Hoop voor jou dat het bij jou niet is maar, succes

4. Liah

Liah Niet meer actief

Nu ben ik net toch weer zo kopppig geweest om te gaan testen. Ik heb nu een test van 123.thuistesten gebruikt en meteen verschijnt er een streepje!
    weliswaar licht maar duidelijk. Ik begin toch te geloven dat er toch iets speelt.
    Misschien omdat ik nog voor nod zit blijven de streepejs licht of maak ik weinig hcg aan??
    De streep verscheen meteen na het testen!

5. Shiva80

Shiva80 Niet meer actief

Ik zie niks.

6. Liah

Liah Niet meer actief

Ik weet wel dat als ik morgen nog eens test het streepje duidelijker moet zijn anders is het foute boel.
    En dolliej mijn temperatuur is nog niet helemaal gezakt naar de temperatuur die ik heb als ik ongesteld wordt. Misschien toch nog hoop??

7. Liah

Liah Niet meer actief

Mijn telefoon maakt een beetje wazige foto's hierdoor ook minder te zien. Wel als je inzoomt.
    Mijn vriendin is hIer bij mij ben zij ziet het streepje ook.anders begon ik aan mijn ogen te twijfelen!

8. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ik zie ook een streepje.

9. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Ik zie volgens mij in de verte wel iets, maar ik ken deze testen niet. Dus weet niet zo goed of ik het streepje op de juiste plek zie

10. Liah

Liah Niet meer actief

Ja toch monique?ik hoop zo dat morgen mijn temperaturen omhoog gaat en mijn test iets duidelijker!!

11. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ja, ik vind van wel, ik had bij mijn vorige zwangerschap een nog vager streepje eerst. Hoop voor je dat het doorzet! Hoeveel dpo zit je nu?

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie niks.

Ik zou morgen wel met een zelfde merk gaan testen want je gebruikt nu echt diverse testen en dan is het lastig te beoordelen of hij oploopt.

13. Liah

Liah Niet meer actief

Rogijuli, Ik heb deze testen nog liggen . Dus zal ik komende dagen hiermee testen.

Monique ,fijn om dit te lezen!
    Ik duim dat het streepje morgen duidelijker is! Ik zit nu op 10 dpo.

14. Shiva80

Shiva80 Niet meer actief

Liah, ik zit net jouw berichtjes te lezen. Klopt het dat je al vanaf juli aan het testen bent? Want ik zie ovu en zw testen door elkaar.. Weet je wel zeker hoe je cyclus is de laatste maanden?

15. Liah

Liah Niet meer actief

Hey Shiva80,
    Ik ben wel allang bezig inderdaad. Vorige maand een rare menstruatie gehad. bijna geen bloed gehad dus dacht ik hierna dat ik misschien toch zwanger was. Had toen wel getest met zwangerschapsteste die ook al tuurstreepje gaven. Uiteindelijk maar vanuit gegaan dat dit gewoon mijn menstruatie was.
    Maar ik heb nooit ovulatietesten gepost?
    Die testen zijn gelukkig geen stres testen!

16. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Fijn om op 10 dpo al iets van een streepje te hebben! Ik was gisteren 10 dpo spierwitte test en vanmorgen dacht ik een streepje te zien maar twijfel nog steeds haha. Morgen weer proberen.

17. Liah

Liah Niet meer actief

Monique heb je een foto van je testje??

18. Shiva80

Shiva80 Niet meer actief

Nee niet qua foto's maar qua berichten. Daarom vroeg ik het me af. Heb je vaker zulke verwarrende cycli? Ik heb dat regelmatig gehad, maar ik had dan ook pcos. Soms maanden niet ongesteld en af en toe 1 dag bloed. En andere keer weer een week hevige menstruatie. Moest daar gelijk aan denken met jouw vage menstruatie ;)

19. Liah

Liah Niet meer actief

Hey Shiva80!
    Nee eigenlijk heb ik een redelijke regelmatige cyclus. Alleen de laatste keer was echt een vreemde menstruatie.
    Hoelang heb jij al Pcos?
    Ik ken wel andere dames die ook pcos hebben en zij zijn gewoon zwanger zijjn geraakt!
    Ik neem aan dat jij ook zwanger wilt worden??
    Als dit zo is wens ik je heel snel een kindje toe!!!
    Xxxx

20. Shiva80

Shiva80 Niet meer actief

Oh dat is wel heel fijn. Wij zijn al jaren bezig. In december gestopt met de MMM na 3 jaar. En nu spontaan zwanger!

Deel Deze Pagina